25.04.2024
 
צ′ק אין מהבית - גם לטיסות טורקיש

 

 

שירות חדשות תיירות

 

לקראת הקיץ, חברת טורקיש אירליינס מצטרפת לחברות התעופה הישראליות אל על, ארקיע וישראייר, ותאפשר לנוסעיה את שירות טרום טיסה מהבית. מדובר בחברת התעופה הזרה הראשונה שמאפשרת זאת לנוסעיה.  

טורקיש איירליינס היא חברת התעופה הזרה בעלת היקף הפעילות הגדול ביותר בישראל עם למעלה מ-900 אלף נוסעים בשנת 2015, דבר אשר מציב אותה כחברה השנייה בהיקף הנוסעים היוצאים מישראל, כאשר ישראלים רבים משתמשים בשירותי החברה ובנמל באיסטנבול כנמל מעבר לטיסות המשך.

שירות טרום הטיסה מהבית מאפשר לטסים להגיע לנתב"ג, לאורך כל השנה, ללא כבודה ומזוודות, ישירות אל ביקורת הגבולות ולדיוטי פרי. השירות מיועד למשפחות, אנשי עסקים, משלחות, קבוצות, אוכלוסיה מבוגרת וכל מי שרוצה להתחיל את הנסיעה לחו"ל בנוחות, מבלי להיסחב עם המזוודות או הציוד. במסגרת השירות מגיעים הבודקים הביטחוניים של רשות שדות התעופה ודיילי הקרקע של החברה המפעילה את השירות - פרימיום צ'ק אין, אל ביתם או משרדם של הנוסעים, בזמן הנוח להם, ומבצעים שם את כל הליך הצ'ק אין עבור כל הטסים. בכלל זה בידוק ביטחוני, בדיקת הכרטיסים והדרכונים, מסירה של עד 5 מזוודות וקבלת כרטיסי העלייה למטוס.

שירות טרום הטיסה מוצע לטסים המתגוררים מחיפה בצפון, דרך מרכז הארץ ואזור ירושלים ועד ב"ש בדרום.

את השירות החדש ניתן להזמין באתר www.premiumcheckin.co.il או בכוכבית 3890

 

 

 

 

19/06/2016