29.03.2024
 
ויזה: אפליקציית נסיעות מעודכנת

 

 

שירות חדשות תיירות

 

Visa אירופה הכריזה על הגרסה המעודכנת של אפליקציית Travel Tools שלה, המוגדרת כ"שותפה הניידת לנסיעות". אפליקציית Travel Tools של ויזה מספקת גישה מהירה ונוחה לכלים ומידע רלוונטי שמציעה בנסיעות לחו״ל: איתור כספומטים, ממיר מטבעות, סיוע במקרה שכרטיס אבד או נגנב וטיפים לניהול הוצאות במהלך החופשה.

האפליקציה המשודרגת מגיעה עם שפע יכולות חדשות, בדיוק בזמן לעונת התיירות. מדריכי התיירות החדשים שהתווספו לאפליקציה מאפשרים לתיירים לבדוק בקלות היכן ניתן לשלם בכרטיסי אשראי ביעד שאליו הם נוסעים. כך, לדוגמה, האפליקציה של החברה תספק מענה לתיירים שתוהים האם מוניות בווייטנאם או מסעדות בטורקיה מקבלות כרטיסי ויזה, ואזור הניהול של האפליקציה מסביר כיצד להשתמש בכרטיס ה-Visa בקלות במלונות, מסעדות, חנויות ותחבורה ציבורית. בנוסף, במהלך החודשים הקרובים יוכלו משתמשי האפליקציה ליהנות מגישה להטבות והנחות ברחבי העולם, אשר יוצעו באמצעות שירותים מבוססי מיקום.

הצרכנים יכולים להוריד את אפליקציית Travel Tools מחנות האפליקציות של אפל או מחנות האפליקציות של גוגל לאנדרואיד, להתקין אותה על מכשיר נייד נתמך ולהגדיר את כרטיס הויזה שלהם.

 

 

 

 

14/06/2016