29.03.2024
 
מלון חדש (ולא כשר) לפתאל בתל אביב

 

שירות חדשות תיירות

 

מלון NYX תל אביב, התוספת החדשה לרשת פתאל, יפתח בעוד כשבוע לאורחים כשהוא פועל באופן חלקי. מדובר במלון קונספט אורבני עכשווי, הנמצא ברחוב מנחם בגין 46, בתפר שבין מרכז לדרום העיר. NYX נבנה בתוך בניין משרדים שהוסב לבית מלון בתכנונו של האדריכל ארי שאלתיאל. בבניית המלון החדש השקיעה רשת פתאל 80 מיליון ש'.

החידוש המעניין במלון: הוא אינו כשר.

מלון NYX יכלול בין היתר שני ברים - לבילוי יום ובילוי ערב, עמדת די ג'יי, מיני ספא על גג המלון, מסעדת ביסטרו של חיים טיבי, בעבר השף של מסעדת מוסקט במצפה הימים והיום בעלים של  מסעדת טיבי'ס בחוות ורד הגליל. עוד במלון  חדרי ישיבות, חדר כושר, טרקלין עסקים, מרפסת chill out על גג המלון ועוד.   

בשלב הראשון יפעלו במלון חמשת הקומות העליונות מתוך העשר. במלון 190 חדרים ומתוכם 10 מיני סוויטות. בכל חדר יש פינת עבודה המותאמת גם לצורכי אנשי עסקים, כיסא מנהלים, מסכי LCD, אינטרנט אלחוטי WI-FI, מקלדת ועכבר אלחוטיים, ספריה דיגיטלית של סרטים ומשחקי מחשב. בנוסף כל החדרים מאובזרים במכונות נספרסו, סדינים מכותנה מצרית, מזרונים של סרטה ריזורט  לעמינח על פי מפרט מיוחד של פתאל, כריות ושמיכות מנוצות אווז ועוד. 

עד אמצע יולי כל מתקני המלון יפתחו בהדרגתיות בניהם טרקלין עסקי, חדרי ישיבות, מיני ספא, חדר כושר, בר ייחודי ועוד. רשת מלונות פתאל  מפעילה שבעה מלונות בתל אביב. האחרון שבהם נפתח ברוטשילד 22.

מחירי הרצה החל מתאריך 20/6: 650 ש' לזוג ללילה באמצע השבוע, 750 ש' לזוג ללילה בסוף שבוע.

14/06/2016