24.04.2024
 
שחר זהוב לחברי התאחדות סוכני הנסיעות

 

 

מאת איש תיירות ותיק מודאג *

 

הנהלת התאחדות סוכני הנסיעות בחרה לקיים השנה את הכנס השנתי ביוון. אכן בשנים האחרונות הפכה יוון ליעד תיירותי מוביל עבור התייר הישראלי. מאידך, אותם תהליכים שהפכו את יוון לכה אטרקטיבית לתייר, העלו בה כוחות המטילים ספק בשיקול הדעת של המחליטים לקיים כנס של ארגון ישראלי רשמי על אדמת יוון.

 

 

הביטו בצילום שלמעלה, מדובר בכנס של חברי המפלגה השלישית בגודלה ביוון:  "השחר הזהוב", מפלגה אולטרה ימנית קיצונית שהפכה להיות הכח הפוליטי השלישי בגודלו במדינה. הדגלים מזכירים לכם משהו? הביטו בצילום הבא שלמטה, עכשיו אתם רואים מה מזכיר לכם דגל השחר הזהוב?

 

זו אינה תנועת ימין קיצוני כרוב התנועות התופסות תאוצה באירופה. מדובר במפלגה בעלת תפיסה ניאו-נאצית מובהקת. בניגוד לתנועות ימין אחרות, תנועה זו מחזיקה באידאולוגיה אנטישמית ואנטי ציונית. אתר האינטרנט שלה הכריז לא מזמן כי "הציונים לא ישלטו לנצח, למעשה הם ישלמו על הריגת מיליונים באירופה. הם יצרו את השואה המחורבנת והמזוייפת שלהם (...) ישראל היא מדינת טרור" - והתאחדות סוכני הנסיעות של ישראל בוחרת לערוך את הכנס השנתי הרשמי שלה במדינה שאינה מוציאה את התנועה הזו מחוץ לחוק ומכירה בה ככוח פוליטי תקין.

אז חברים יקרים בסוכנויות הנסיעות ובחברות התיירות, כאשר תמריאו במטוסים שיטיסו אתכם בבוקר הכנס ליוון - נסו לא להתלהב מאור השחר הזהוב שישתקף דרך חלונות המטוס. 

 

 

 

 

_____________________

* השם המלא שמור במערכת

 

 

11/06/2016