25.04.2024
 
אקספלורר: מיזם חדש להשוואת טיסות

 

שירות חדשות תיירות

 

אחרי פיתוח של שנתיים וחצי עולה מיזם אקספלורר החדש לאוויר. מדובר במנוע השוואת טיסות, שלדברי מפתחיו "פותח מאפס במטרה לתת לצרכן המטייל כלי טכנולוגי עוצמתי אשר מעניק לו את מלוא המידע שלא היה קיים עד עתה במקום אחד - אף לא אצל סוכני הנסיעות". לדברי היזמים שפיתחו את הפרוייקט, ליאור קורן ואיתמר קוטלר, "הכוח מעתה נמצא אצל הלקוח שרואה באופן שקוף מה שמציעות חברות התעופה ויכול לעשות השוואה טיסות אמיתית - בלי אותיות קטנות או כוכביות נסתרות".  

לדבריהם, "היכולות עיקריות של מיזם אקספלורר: זה האתר הראשון שמציג מראש מה כלול בכרטיס: מזוודות, אוכל, בידור בטיסה, האם בחירת מושב כלולה בכרטיס או עולה כסף, האם צ'ק אין אפשרי באינטרנט או רק בשדה התעופה והאם הוא כרוך בתשלום. בנוסף, מוצג מידע אודות מרווח המושב, דגם המטוס, האם יש שקע טעינה למחשב או USB ומידע נוסף. הצגת כל סוגי הטיסות וחברות התעופה: טיסות סדירות רגילות + לואו קוסט + צ'רטר (שכר). זירת השוואת יעדים: תנו ליעדים להתחרות על הכרטיס שלכם, המשתמש יכול לבחור עד עשרה יעדים בכל העולם ולראות לאן הכי זול לטוס בתאריך המבוקש. שני יעדים במחיר אחד: בעזרת אלגוריתם מתוחכם, אקספלורר מפרק טיסות רגילות ומרכיב אותן מחדש כך שיהיו זולות יותר לצרכן. בשיטה זו אנחנו מצליחים למצוא גם טיסות לשני יעדים (למשל ברלין + לונדון) במחיר של יעד אחד בלבד. אפשרות שליטה מלאה על תכנון המסלול: ישיר או מספר עצירות, כמה שעות מוכנים להמתין בכל עצירה (קונקשן), חיפוש רק כרטיסים מסוג שניתן לביטול או שינוי, טיסות רק עם אוכל ועוד". 

סרטון הסבר על המיזם:

https://www.youtube.com/watch?v=SiLHPNniiBU

קישור למנוע חיפוש הטיסות:

http://www.xplorer.co.il/tmarket/flights

 

שני היזמים אומרים כי הפלטפורמה פותחה במימון אישי - ללא קשר לשום חברה מסחרית - "זה סטארטאפ שהקמנו - שני מטיילים ותיקים שמכירים היטב את האתגרים בתחום".

 

 

 

06/06/2016