26.04.2024
 
יום הולדת 90 ליונייטד איירליינס

 

 

שירות חדשות תיירות

 

כאשר מטוס מדגם Swallow (בתמונה למעלה) המריא מהעיר פאסקו, וושינגטון, בטיסת דואר אוויר (תחת השם Varney Air Lines) לכיוון העיר בויסי, איידהו, ב-6 באפריל 1926, היה זה האות לתחילת פעילותה של יונייטד איירליינס של היום.

וארני אייר ליינס, זו ממטוס הדואר, שנוסדה על ידי וולטר ט. וארני, הפכה לאחת מחברות התעופה שייסדו את יונייטד איירליינס. בשנת 1934, וארני השיקה את Varney Speed Lines, החברה שבסופו של דבר תהפוך לקונטיננטל איירליינס, שמוזגה לתוך יונייטד איירליינס. מאז, יונייטד חיברה למעלה מ-4 מיליארד איש לפגישות עסקיות חשובות, אירועים משפחתיים, חוויות ותרבויות חדשות והכי חשוב: זה לזה.

יונייטד ומשפחת חברות התעופה שהיא מייצגת, עומדות מאחורי כמה מציוני הדרך של תעשיית התעופה, בהם:

  • הקמת המטבח המוטס הראשון בתחום התעופה המסחרית, בשנת 1936. הארוחה הראשונה שהוגשה הציעה אפשרות בחירה בין עוף מטוגן לבין ביצה מקושקשת. כיום יונייטד מגישה למעלה מ-50 מיליון ארוחות מדי שנה. 

  • הנהגת תוכנית התחזוקה הפרוגרסיבית הראשונה בתעשיה, אשר שיפרה את היעילות בצורה דרמטית. כיום יונייטד מעסיקה צוות תפעול טכני המונה 12,500 עובדים, אשר נמצאים ביותר מ-60 תחנות ברחבי העולם. 

  • השקת שידורי טלוויזיה חיים בתעשיית התעופה כבר בשנות ה-60. הנוסעים שטסו בטרקלין הטיסה של בואינג 707 יכלו לשבת יחדיו ולצפות בשידורי טלוויזיה חיים בעודם טסים מעל ערים מרכזיות.  

  • הראשונה ששילבה בצי שלה מטוסי נוסעים סילוניים, השיקה את הבואינג 777 והייתה הלקוחה הראשונה של מטוס בואינג 787 דרימליינר בצפון אמריקה. 

  • יונייטד, הראשונה שטסה לכל 50 המדינות בארה״ב, השיקה את הטיסה הישירה הראשונה אי פעם בין ארה"ב לבין צ'נגדו, סין. יונייטד היא גם חברת התעופה האמריקנית הראשונה שמציעה טיסות ישירות בין ישראל לבין החוף המערבי בארה״ב, עם קו ישיר בין סן פרנסיסקו ותל אביב. 

  • יונייטד עשתה לאחרונה היסטוריה, כאשר הפכה לחברת התעופה האמריקנית הראשונה אשר החלה לעשות שימוש בדלק ביולוגי בר קיימא בקנה מידה מסחרי במהלך הטיסות הסדירות שלה.

 

 

 

 

15/05/2016