19.04.2024
 
צ′ק אין מהבית - גם לנוסעי ארקיע וישראייר

 

 

שירות חדשות תיירות

 

שירות טרום הטיסה מהבית שהושק בקיץ לנוסעי אל על מתרחב, וכעת גם נוסעי חברת ארקיע וישראייר הטסים לחו"ל יוכלו להשתמש בשירות ולחסוך את הזמן של העמידה בתורים בנתב"ג. בהמשך הכוונה היא להרחיב את השירות לחברות התעופה הזרות הפועלות בישראל.

השירות שהחל בקיץ וזכה כבר לביקושים משמעותיים, מיועד למשפחות, אנשי עסקים, משלחות, קבוצות, אוכלוסיה מבוגרת וכל מי שרוצה להתחיל את הנסיעה לחו"ל מבלי להיסחב עם המזוודות או הציוד ומבלי לעמוד יחד עם אלפי נוסעים נוספים בתורים לבידוק הביטחוני ולצ'ק-אין.

במסגרת השירות מגיעים הבודקים הביטחוניים של רשות שדות התעופה ודיילי הקרקע של החברה אל ביתם או משרדם של הנוסעים, בזמן הנוח להם, ומבצעים שם את כל הליך הצ'ק אין עבור כל הטסים. בכלל זה בידוק ביטחוני, בדיקת הכרטיסים והדרכונים, מסירה של עד חמש מזוודות וקבלת כרטיסי העלייה למטוס. השירות מייתר את הצורך להגיע שעות רבות לפני הטיסה לנתב"ג ומאפשר לנוסעים, בכל ימות השנה, להגיע ישירות אל ביקורת הגבולות ולדיוטי פרי. על פי נתוני רשות שדות התעופה, בימי השיא של חופשת הפסח צפויים לעבור בנתב"ג למעלה מ-77,000 נוסעים ביום.

לדברי עוז ברלוביץ' משנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, השירות החדש יקל משמעותית על הנוסעים במיוחד בימים העמוסים: "ארקיע מטיסה מעל מיליון נוסעים מידי שנה. בפסח הקרוב תטיס ארקיע קרוב ל 70,000 נוסעים למגוון יעדים באירופה ובאגן הים התיכון, והשירות החדש ישדרג עבור הנוסעים את חווית החופשה. אני בטוח כי הוא יזכה להיענות רבה מצד נוסעינו". לדברי גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות בישראייר: "כחברת תיירות, ישראייר מפעילה ומשווקת חבילות נופש וטיסות לעשרות יעדי חופשה בעולם ומקפידה לחדש ולגוון את היעדים והשירותים אותם היא מציעה ללקוחות. אין לי ספק שקהל הלקוחות ההולך וגדל מדי שנה, יהנה מהשירות החדש".

לדברי חנן דביר, מנכ"ל שירות טרום טיסה, "בעקבות הצלחת השירות שהחל עם חברת אל על והחברות הבנות (UP וסאן דור), נרשמו ביקושים לשירות מצד הטסים בחברות תעופה אחרות. לכן הוחלט להרחיב השירות גם לחברת ארקיע וישראייר". לדבריו, בעתיד הכוונה היא להרחיב את השירות גם לטסים בחברות התעופה הזרות.

שירות טרום הטיסה מוצע לטסים המתגוררים מחיפה בצפון, דרך מרכז הארץ ואזור ירושלים ועד ב"ש בדרום. השירות מוצע במחיר של החל מ-549 ש' לצ'ק אין כולל מהבית לעד חמישה אנשים וחמש מזוודות. לנוסעי הנוסע המתמיד של אל על השירות מוצע במחיר של החל מ-349 ש' בתוספת נקודות. את השירות ניתן להזמין מרגע הזמנת כרטיסי הטיסה, כאשר מספר המקומות מוגבל.

את השירות החדש ניתן להזמין באתר www.premiumcheckin.co.il או בכוכבית 3890.

 

 

 

10/04/2016