19.04.2024
 
המלצה: מלון בקופנהאגן

 

 

מאת שירן כצנלסון *

 

קופנהאגן בירת דנמרק מציעה מגוון רחב של מלונות למגוון תקציבים, אך רובם ככולם מציבים רף מחיר גבוה מאוד, כיאה לעיר בירה של אחת מהמדינות היקרות באירופה. ובכל זאת מצאתי מלון מקסים ברמה של שלושה כוכבים במרכז העיר, שמו אוסטרפורט (Hotel Osterport), שקרוי על שם תחנת הרכבת הסמוכה.

המלון נמצא במיקום אולטימטיבי, כשתחנת הרכבת בשמה הוא נקרא נמצאת במרחק של חציית כביש בלבד מהמלון. היתרון שבקרבה לתחנה הוא שניתן להגיע אליה ישירות משדה התעופה עם הנחיתה, וכך הגישה אל המלון מהירה ופשוטה למדי. גם נסיעה לעיירות דניות סמוכות הוא פשוט דרך התחנה, ויש שימצאו ריגוש מהאפשרות לעלות בתחנה לרכבת אל שבדיה. בנוסף לכך, פסל בת הים הקטנה המפורסם נמצא במרחק של עשר דקות הליכה, ונייהבן (Nyhavn), הנמל הצבעוני והמפורסם ביותר בקופנהאגן ממוקם מרחק קילומטר מהמלון, כמו גם המדרחוב הארוך באירופה, סטרוייט (Stroget). גם סופרמרקט של רשת IRMA המקומית נמצא במרחק של חציית כביש.

המלון מציע גישה לאינטרנט אלחוטי בכל חדרי המלון, הזמין ל-72 שעות, ו-170 החדרים מציעים חדרי רחצה פרטיים, טלויזית פלזמה עם ערוצים בינלאומיים שונים ושולחן עבודה. ארוחת הבוקר מגוונת מאוד ולא מביישת אפילו מלון ברמה של ארבעה כוכבים. מזנון ארוחת הבוקר כולל בין השאר גבינות, נקניקים, מגוון מאפים, ריבות, שוקולד נוטלה, מגוון מיצים, מכונת קפה וסלט.

המלון הנפלא הזה מציע צ'ק-אין מאוחר (עד 12:00), השכרת אופניים, דלפק העובד 24 שעות ביממה, המרת מטבע, אחסון מטען ללא תשלום, אזור טלויזיה משותף לרווחת האורחים, שני מחשבים המיועדים לשימוש חופשי וכוללים גישה למדפסת לשם הדפסת כרטיסי טיסה ומסמכים אחרים. המחירים נוחים להפליא, ואם אתם מגיעים לביקור בקופנהאגן, ומעוניינים בגישה תחבורתית פשוטה בעיר, לערים הסמוכות וגם לשבדיה, המלון הזה הוא בדיוק עבורכם.

 

 

 

 

________________________________

* הכותב היה אורח המלון

 

02/04/2016