18.04.2024
 
מחר - הועידה השנתית של המלונאים

 

שירות חדשות תיירות

 

בצל המשבר בתיירות הנכנסת, תתכנס מחר, יום שלישי, הועידה השנתית של התאחדות המלונות בישראל, במלון וולדורף אסטוריה שבירושלים.

השנה תתרכז הועידה במהפכה הטכנולוגית, שמשנה את פני התיירות ועולם המלונאות ובהשפעתה העצומה על תחומי השיווק, המכירות, שירות הלקוחות, חווית האורח, ביקורות האורחים על בתי המלון ושימור הקשר עם האורחים, גם לאחר הצ'ק אאוט.

לדברי אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל: "למרות שאנחנו מתמודדים תקופה ארוכה עם משבר בתיירות הנכנסת, אנו בוחרים להיות אופטימיים ולהקדיש את הועידה בעת הזו דווקא לנושאים מקצועיים. הועידה תתמקד בעולם החדש, שבו אנו חיים, ובדרך שבה משתנה המלונאות כנגד עינינו בזכות טכנולוגיה מתקדמת, שמייעלת את מערכי השיווק והמכירות, ובעיקר כדי לספק לאורחים חוויה מוצלחת ונעימה. אנחנו המלונאים תקווה שגם משרד התיירות יאמץ יותר כלים טכנולוגיים אפקטיביים לשיווק ישראל בעולם, במסגרת תקציב השיווק הגדול שעומד לרשותו". ואגב, אומר גונן: "אגב, השינויים הטכנולוגיים הרבים בבתי המלון מבוססים על שקיפות וניהול תקין, והם עומדים בסתירה לעולם הדיגיטלי של משכירי הדירות לתיירים, שעובדים כחלק מה'כלכלה שחורה'".

בין אורחי הועידה יהיו מנהלי חברות טכנולוגיות, שמפתחות כלים יישומיים לבתי המלון, בהם: מייקל מנזל, סגן נשיא חברת TRUST YUO מגרמניה, המתמחה בהשפעה על חוות הדעת של אורחי בתי המלון באתרי ההזמנות הבינלאומיים, בדרך שמייתרת את שיטת הדירוג המסורתית של בתי המלון, ערן ואנונו, מנכ"ל חברת לייבפרסון ישראל, שמפתחת כלים דיגיטאליים מסנג'ים (צ'טים) בעולמות תוכן צרכניים, לרבות לתחום בתי המלון וגל ברקת, מנכ"ל חברת Routier, שמפתחת טכנולוגיה להפיכת ה-wi fi לנגיש. בועידה ישתתפו גם רונן ניסנבאום, סגן נשיא הילטון - רשת מלונות היוקרה באמריקה, שישתף את המלונאים בחידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר ברשת הילטון ובתחרות מול אתרי ההזמנות הרב לאומיים וגם נציגי דור העתיד במלונאות, שמרכזים את פעילות הדיגיטל ברשתות: נדב פתאל, בנו של דוד פתאל, דניאל פדרמן, בנו של מיקי פדרמן ורועי ויינר, בנו של רפי ויינר.

 

 

14/03/2016