20.04.2024
 
אופיר טורס: טיסות לטריאסטה עם סאן דור

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת התיירות אופיר טורס תפעיל בקיץ, החל מחודש יולי ועד לחודש אוקטובר, טיסה שבועית ישירה לטריאסטה, בירת מחוז פריולי-ונציה ג'וליה, המהווה שער לסלובניה, לאוסטריה, לחופי הים האדריאטי ולצפון איטליה. הטיסה תתקיים מידי יום שלישי, במטוס של סאן דור, חברה בת של אל על.

"נוכח מיקומה של עיר הנמל האיטלקית טריאסטה על גבול סלובניה, החלטנו שהפוטנציאל העצום של יעדים מרתקים לטיולים ולחופשות בסלובניה בפרט ובאזור הקרוב לעיר בכלל, מצדיק הפעלת טיסות ישירות מתל אביב. טיסות שבועיות אלו יאפשרו לציבור הנופשים בקיץ הקרוב להגיע לאתרים נפלאים בצפון איטליה, דוגמת ונציה, בסלובניה ובקרואטיה - במחירים נוחים ביותר", מסר בועז וקסמן, יו"ר ובעלים של אופיר טורס.


המחיר לטיסה - 458 דולר. אופיר טורס מציעה גם חבילות הכוללות טיסה והשכרת רכב לשבעה ימים, במחיר של החל מ-495 אירו, או חופשה משפחתית בפארק המים CATEZ הכוללת טיסה, השכרת רכב לשבעה ימים ואירוח בדירת נופש לשבעה לילות (מבוסס על חמישה נופשים), במחיר של החל מ-649 אירו לאדם. עוד מוצעת חופשה על שפת אגם Bled, הכוללת טיסה, שבעה ימי אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון TRST (שלושה כוכבים) ורכב לכל התקופה - במחיר של 790 אירו לאדם.

 

 

 

09/03/2016