28.03.2024
 
אופיר טורס: קרוז גלאט כשר

 

 

שירות חדשות תיירות

"לאור ביקוש הולך וגובר מצד הקהל הדתי לקחת חלק בחופשות שיט (קרוזים), יזמנו השנה חבילות מיוחדות המיועדות לציבור הדתי, שיאפשרו להם לבלות חופשות משפחתיות עם ארוחות גלאט כשר", כך הודיעה מאשה אדמונד, מנהלת מחלקת 'קרוז מס' 1' בחברת אופיר טורס, המציעה את הקרוזים באוניות של חברת השיט האיטלקית קוסטה (Costa).

כל הארוחות שיוגשו במהלך ההפלגה יהיו כשרות בהשגחת הרב שלמה יפרח מצרפת, כאשר הן יבושלו כולן על האוניה, בה יהיו גם משגיחי כשרות. באוניה יהיה גם בית כנסת, שיפעל בכל ימי ההפלגה. מדובר בקרוזים הרגילים של החברה, והנופשים הישראלים שומרי הכשרות יהיו חלק בלתי נפרד מההפלגה.

דוגמאות לקרוזים בהם מוצעות חופשות משפחתיות המיועדות לשומרי הכשרות:

הפלגה על אוניית Costa Magica, ממארסיי לרומא, שתפליג ב-24 במאי, לתשעה לילות במסלול הכולל את מארסיי, טנג'יר (מרוקו), קזבלנקה (מרוקו), קאדיז, ליסבון, אליקנטה ורומא - במחיר של החל מ-1,690 אירו לאדם (בתא זוגי), כולל טיול חוף, ויזה ולינה במרוקו.

שיט על אוניית Costa Deliziosa היוצא ושב לוונציה. יציאה ב-21 באוגוסט, לשבעה לילות. עגינות בבארי, קורפו, מיקונוס, סנטוריני ודוברובניק - במחיר של החל מ-1,490 אירו לאדם (בתא זוגי).

באוניה Costa Diadema מוצע שיט של שבעה לילות היוצא ושב למארסיי. עגינות בברצלונה, פלמה דה מיורקה, נאפולי, לה ספציה וגנואה. מחיר: החל מ-1,490 אירו לאדם (בתא זוגי). יציאות ב-10.7 וב-21.8.

ההפלגות משווקות, כאמור, על ידי מחלקת Cruise No. 1 מבית אופיר טורס.

 

 

 

28/02/2016