20.04.2024
 
דלתא: אינטרנט אלחוטי בכל הטיסות הטרנס-אטלנטיות - כולל בקווים מ/אל ת"א

 

 

שירות חדשות תיירות

 

דלתא איירליינס מציעה גישה לאינטרנט במהירות גבוהה בכל טיסותיה הטרנס-אטלנטיות בין ארה"ב לישראל, אירופה ומערב אפריקה. מעתה נוסעי דלתא אל/מ ת"א יוכלו להיות מחוברים אונליין בגובה של 30,000 רגל.

"אנו מציעים כבר שירות Wi-Fi בכל טיסות הפנים שלנו ואנו נרגשים להרחיב את השירות ללקוחות בטיסותינו הטרנס-אטלנטיות, כולל ל ומ-ישראל, ולהעניק להם את האפשרות לעבוד, לשמור על קשר או לגלוש ברחבי הרשת במהלך טיסתם," מסר נט פייפר, סגן נשיא בכיר בדלתא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה. "יותר מ-93% מצי המטוסים הבינלאומי שלנו מציע גישה לאינטרנט ואנו נמשיך להשתמש בטכנולוגיה בכדי להפוך את חוויית הטיסה של לקוחותינו ליעילה יותר בכל פעם שהם יטוסו עם דלתא."

ה-Wi-Fi של דלתא מסופק על ידי Gogo ומופעל במהירות גבוהה על ידי טכנולוגיית לוויין Ku Band והוא זמין בעד 83 טיסות יומיות הלוך ושוב ומ-27 ערים באירופה, בנוסף לת"א, וכן בקווים אל/מ אקרה (גאנה), לאגוס (ניגריה) ודקאר (סנגל).

לקוחות אף יכולים ליהנות מגישה ללא תשלום ל-Delta Studio, שהינו שירות סטרימינג בטיסה, המאפשר להם לצפות בסרטים ובאפשרויות טלוויזיה ישירות למכשירים הניידים שלהם, וזאת בנוסף לבידור ע"פ דרישה אותו מציעה החברה.

דלתא החלה להתקין אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) בצי טיסות הפנים בארה"ב ב-2008. עם Wi-Fi  המבוסס על לוויין בינלאומי, המותקן על צי המטוסים רחבי הגוף של דלתא, הכולל בואינג 767, בואינג 747, איירבוס A330 ובואינג 757 - החברה מפעילה את צי המטוסים מצויידי ה-Wi-Fi הגדול בעולם, ומעניקה ללקוחות אפשרויות רבות יותר להישאר מחוברים במהלך הטיסה.

 

מידע לגבי מחירים ופרטים נוספים בנושא ה-Wi-Fi של דלתא בטיסות ניתן למצוא בדף זה שבאתר החברה.

 

 

 

 

03/02/2016