28.03.2024
 
מועדון הוט: 4% הנחה על טיסות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

מועדון הצרכנות "הוט", הגדול במדינה, יוצא במיזם חדש להוזלת כרטיסי טיסה עבור 150 אלף בתי האב החברים בו. במסגרת המהלך, הוקם יחד עם חברת התיירות 'פגסוס' אתר ייעודי בשם "טסים וחוסכים" בו יכולים חברי המועדון להזמין כרטיסים לטיסות סדירות של חברות תעופה מובילות וליהנות מ-4% הנחה במעמד החיוב בתשלום באמצעות כרטיס אשראי 'ישראכרט-הוט'.

בין החברות שעל כרטיסי הטיסה שלהן תינתן הנחה: טורקיש איירליינס, בריטיש איירווייס, איבריה, אירופלוט ורויאל ג'ורדניאן. בימים אלה נמצא המועדון במו"מ להסדר הנחות עם חברות נוספות במטרה להרחיב את המיזם למרבית חברות התעופה הזרות הפועלות בישראל.

יורי מרק, מנכ"ל המועדון: "המהלך הטבעי שלנו היה לפנות לחברת אל על ולהציע לה קהל עצום שמרבה לטוס. משהנסיון להגיע להבנות מולם לא צלח, החלטנו לייצר פלטפורמה שתעניק לחברי המועדון הנחה על הטיסות הסדירות של החברות הזרות המובילות שפועלות בישראל".

מדי שנה טסים דרך מבצעי המועדון עשרות אלפי עמיתים. בעוד תחום התיירות היוצאת מטופל היטב במועדון (ובכלל זה נופשונים וטיולים מאורגנים), תחום הטיסות הסדירות זכה עד כה למענה חלקי בלבד. יצויין, כי ההנחה במעמד החיוב הינה הנחה ריאלית על המחירים הרשמיים שמציעות חברות התעופה באתריהן ומוצגות לחברי המועדון באתר "טסים וחוסכים". להבדיל מהנחות שניתנות במקומות אחרים, ההנחה לחברי המועדון כוללת את כל מרכיבי הטיסה, כולל דלק, מסי נמל והיטלים שונים. תפעול האתר מתבצע על יד חברת פגסוס תיירות ונסיעות בע"מ.

 

 

 

17/01/2016