29.03.2024
 
SAFE4YOU - אפליקציית שרותי רפואה בעולם

 

 

שירות חדשות תיירות

 

SAFE4YOU היא אפליקציה בפיתוח ישראלי (של היזם טל ארז) בעלות השקעה של למעלה מחצי מיליון שקלים, המותקנת על מכשיר הסלולר ומספקת למטייל מידע אודות כל מקומות הרפואה האיכותיים ביותר הנמצאים סביבו. מאגר מקומות הרפואה כולל למעלה מ-3,000 בתי חולים, מרפאות ורופאים פרטיים וכל המידע הזה ניתן גם ללא חיבור לאינטרנט.

הצוות של SAFE4YOU דואג להתעדכן ולעדכן את המאגר באופן שותף ולהוסיף מקומות רפואה איכותיים ואף לסנן מקומות רפואה שאינם פעילים או כאלו אשר שינו את זמני הפעילות שלהם. כך שאם המטייל במצוקה או נתקל בצורך רפואי מסוים הוא יוכל ליהנות ממגוון השירותים שהאפליקציה מספקת בעת חירום:

  • מציאת מקומות רפואה בעולם - סביב המטייל הכוללים בין היתר פרטים של שעות פתיחה, כתובת, טלפון, אילו שירותים מספקים, חוות דעת על אותו מקום רפואי ואף ניווט אל אותו מקום רפואי. היתרון הגדול הוא שהאפליקציה עובדת ללא אינטרנט ומזהה את מיקום המשתמש ומקומות הרפואה הקרובים אליו על פי GPS.

  • לחצן מצוקה - האפליקציה מאפשרת חיוג מהיר למוקד החירום של כל חברות הביטוח בישראל ובכך לקבל מענה מידי בעת שבאמת צריך את פרטי הקשר של מוקדי החירום החשובים (גם שירות זה עובד ללא אינטרנט).

  • צ'אט עם נציג - אפשרות לשוחח בתקשורת מהירה וידידותית עם צוות Safe4You המתמחה בכל הקשור לנסיעות לחו"ל ואשר יענה לכל שאלה או בעיה ולא רק במקרי חירום.

  •  שליחת מיקום - אם חלילה מבוטח מטייל בחו"ל והוא במצוקה, בלחיצת כפתור הוא יכול לשלוח את המיקום המדויק שלו הכולל גם קואורדינטות, כל זאת ללא אינטרנט לכל נמען שיבחר. ניתן אף להגדיר מראש למי הוא רוצה שזה ישלח באופן אוטומטי.

  •  הארכת ביטוח - ניתן להאריך ביטוח תוך דקות דרך האפליקציה, לא צריך להשיג את המוקד, או לשלוח פקס או מייל סרוק.

  • טלפונים חשובים - האפליקציה מספקת טלפונים של שגרירות ישראל, משטרה ואמבולנס במרבית המדינות בעולם ללא אינטרנט. אם מטייל צריך משטרה או אמבולנס, הוא רק צריך לבחור את המדינה בה הוא שוהה ולחייג על פי הטלפון המוצג.

  •  תרחישים - האפליקציה מספקת הדרכה לדרכי פעולה מול חברות הביטוח במקרים נפוצים בחופשה, לדוגמה מה לעשות אם במקרה של גניבת ציוד (צריך להביא אישור משטרה כדי לקבל החזר כספי מחברת הביטוח) - גם זה פועל ללא חיבור לאינטרנט.

  • האפליקציה פתוחה לקהל בכל העולם, וכרגע פעילה בעברית ובאנגלית.

  • האפליקציה היא חינמית ללא עלות למשתמש.

כמו כן בימים אלו, האפליקציה מרחיבה את שירותיה ומבצעת איסוף נוסף למאגרי מידע של בתי מרקחת בעולם ומקומות רפואה אשר מספקים שירותי חירום שבו שולחים רופא עד מקום הימצאותו של הלקוח.

קישור לגוגל פליי

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.AppGate.Safe4You

קישור לאפסטור

https://itunes.apple.com/il/app/safe4you/id1033014178?mt=8

 

13/01/2016