24.04.2024
 
מלון עין גדי: סופשבוע של מוסיקה ויין

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת דומינגז הפקות יפיקו לראשונה עבור מלון עין גדי סוף שבוע של מוסיקה ויין בין ה-14-16 בינואר. בתכנית האמנותית: קובי אוז עם להיטיו הגדולים ביותר במופע אקוסטי עם גרסאות ייחודיות, אמיר דדון עם שירים מתוך אלבומו החדש שייצא בקרוב לצד השירים המוכרים ("שאריות של החיים", "אור גדול" ועוד) והזמרת מאיה אברהם, שחזרה בימים אלה מסיבוב הופעות בחו"ל עם הפרויקט של עידן רייכל, במופע חדש. בנוסף, בשבת בבוקר יתקיים מפגש עם הפרשן הצבאי (אתר 'ויינט') רון בן ישי, על איומי דאע"ש על ישראל, ראש המוסד החדש וניתוח המצב הביטחוני.

חובבי הטבע לא יקופחו, בסוף השבוע יוכלו לצאת אורחי המלון לטיול מאורגן בנחל דוד כולל הכנת פויקה בשטח. בין זרימת הנחלים לזרימת האמנים, יזרום גם לא מעט יין - יקב רמת הגולן חבר למלון עין גדי ויקיים עבור האורחים שתי סדנאות יין מקצועיות וחווייתיות. הסדנא הראשונה תעסוק בכל מה שרציתם לדעת על יין, החל מהיסטוריה, מהי טעימת יין מקצועית, מושגים, אחסון, התאמת יין לאוכל ועוד. הסדנא שנייה תעסוק באומנות הטעימה העיוורת - בה יוכלו האורחים להציץ לעולם הלא מוכר של ניתוח יין והדרך הנכונה להעריך אותו ללא השפעה של תווית ודעות קדומות. את הסדנאות יעביר מדריך מקצועי מטעם היקב, שתי הסדנאות יכללו טעימה ממגוון יינות היקב.

המחיר לאדם ללילה בחדר זוגי: החל מ-500 ש', מינימום של שני לילות (חמישי -שבת), שני ילדים חינם בהזמנת חדר זוגי. המחירים כוללים חצי פנסיון, שימוש במתקני המלון, ספא סינרגיה, בריכה מחוממת והשתתפות בכל האירועים.

 

 

 

05/01/2016