19.04.2024
 
car2go לנוסעי לופטהנזה באירופה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בשבוע שעבר הושק ברחבי אירופה שירות Carsharing של לופטהנזה אקספרס. השירות, המסופק בשיתוף עם החברה העולמית לשיתוף כלי רכב, Car2go, מאפשר לנוסעי לופטהנזה ליהנות מתנאים מועדפים בשירות car2go. השירות יופעל בגרמניה בנמלי התעופה שנפלד וטגל בברלין, בקלן, בון, דיסלדורף, פרנקפורט, המבורג, מינכן ושטוטגרט. נמלי התעופה האירופיים הראשונים שיציעו את שירות שיתוף המכוניות הם אמסטרדם, קופנהגן, מדריד, שטוקהולם, וינה, וכן פירנצה, מילנו, רומא וטורינו באיטליה.

מותג לופטהנזה אקספרס החדש מציע לנוסעים אפשרויות שונות ונוחות לנסיעה אל נמל התעופה וממנו בשילוב עם הטיסה, וכל זאת ממקום אחד. בנוסף לאוטובוסים, רכבות ואפילו מסוקים, שירות שיתוף המכוניות של לופטהנזה אקספרס מעניק לנוסעים חלופת תחבורה קלה ונוספת לנמל התעופה. בנמל התעופה יכול הנוסע להחנות את מכונית ה-Smart for Two שסופקה לו על-ידי שותפת לופטהנזה car2go באזורי חניה ייעודיים בסמוך לטרמינל. נוסעי לופטהנזה המשתמשים בשירות car2go חוסכים לא רק את דמי החניה, מאחר שהשאירו את מכוניתם בבית, אלא גם את דמי ההזמנה (עד 15 ביוני 2016). בנוסף, הם לא נדרשים לשלם את היטל נמל התעופה או את דמי ההרשמה ב-car2go המסתכמים ב-19 אירו. לקוחות שכבר נרשמו ל-car2go יכולים לחסוך את היטל נמל התעופה במידה שיבצעו את ההזמנה דרך אתר LH.com. התעריף בגרמניה נע בין 4.90 ל-12 אירו (מינכן).

את ההרשמה לשירות ניתן לעשות ב-LH.com/carsharing. נוסעי לופטהנזה יופנו מעמוד זה לעמוד הבית של car2go. לאחר שיזינו את פרטי רישיון הנהיגה שלהם ופרטי זיהוי נוספים לצורך אימות יוכלו הלקוחות להשתמש באפליקציה או באתר האינטרנט כדי לאתר את המכונית הקרובה ביותר אליהם ולהזמין אותה לפרק הזמן הדרוש להם. לאחר שנרשמו לשירות car2go באמצעות לופטהנזה אקספרס, יוכלו הלקוחות להשתמש בשירות שיתוף המכוניות גם לנסיעות אחרות בעיר. דמי השירות מחויבים לפי דקת שימוש במכונית. Car2go, חברת הבת של דיימלר, מציעה כיום את השירות ב-31 אתרים באירופה ובצפון אמריקה ומפעילה צי של יותר מ-14,000 מכוניות המשמשות יותר ממיליון לקוחות.

 

 

 

20/12/2015