20.04.2024
 
שת"פ ישראלי-גרמני לשיווק תיירות דתית מארה"ב

 

 

שירות חדשות תיירות

 

משרד התיירות הישראלי והרשות המרכזית לתיירות בגרמניה (DZT) חוברים יחד כדי לקדם תיירות דתית מארה"ב לגרמניה ולישראל. הפרויקט ייחנך במסגרת חגיגות 50 שנות יחסים דיפלומטיים בין ישראל לבין גרמניה.

בבסיס היוזמה עומד פיתוח מוצר תיירות משותף: "בעקבותיהם של ישו ולותר". מסלול הביקור בארץ הקודש, יארך חמישה ימים, ויעקוב אחר מסלול חייו של ישו מהגליל ועד ירושלים. כחלק מהאטרקציות התיירותיות ניתן למצוא אתרים כגון: נצרת, כפר כנא - שם חולל ישו את נס היין - ואתרים היסטוריים סביב הכנרת ובירושלים. מסלול הרפורמציה ברחבי גרמניה, אשר יארך אף הוא חמישה ימים, ייצא מעיר הבירה ברלין אל אתרי חייו ופועלו של מרטין לותר בוויטנברג, אייסלבן, ארפורט, אייזנאך ועד פרנקפורט.

במרכז עבודת השיווק והיח"צ המשותפת יעמוד סיקור תקשורתי, חשיפה למקבלי החלטות בסקטור הפרטי בתעשיית התיירות, ראשי קבוצות, כמו גם כמרים ומנהיגי קבוצות דתיות נוצריות אחרים.

תכנית העבודה ל-2016 כוללת, בין השאר, הצגה של מוצר התיירות הזה ב-Road Shows בארה"ב, אירועי יח"צ משותפים, פרסומים משותפים בעיתונים ובמגזינים, השתתפות מתואמת בקונגרס העיתונות האוונגליסטית וסיור עיתונאים משותף.

פטרה הדורפר, יו"ר חבר המנהלים של ה- DZT, התייחסה לעיקרי שיתוף הפעולה: "עם כ-156 מיליון פרוטסטנטים, ארה"ב היא פלח שוק מרכזי אליו אנו מכוונים את פעילותינו ובעיקר את קמפיין הנושא של 2017 'מרטין לותר - 500 שנות רפורמציה בגרמניה'. שיתוף הפעולה עם משרד התיירות הישראלי מהווה תוספת לתכנית השיווק ארוכת הטווח של עשור לותרני, ומציע פלטפורמה יוצאת דופן להסכם הבינלאומי".

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות הישראלי, מוסיף: "האתרים הקדושים לנצרות מהווים מוקד משיכה חשוב לצליינים ולתיירות דתית. נוצרים רבים מגיעים מכל העולם לישראל במטרה להכיר את האתרים הקדושים ולמצוא את שורשי האמונה הנוצרית. למרטין לותר ולתנועת הרפורמציה הגרמנית הייתה השפעה מכרעת לא רק על הכנסייה הנוצרית אלא גם על התפתחות אירופה בכלל ועל המעבר אל העת החדשה. הפרויקט המשותף 'בעקבות ישו ולותר', מהווה הזדמנות ייחודית לחוות את המורכבות התרבותית הזו".

 

 

 

 

16/12/2015