19.04.2024
 
משתה באולמות האבירים בעכו העתיקה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

משרד התיירות באמצעות החברה לפיתוח עכו העתיקה בשיתוף עם לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, הודיעו על השקת "משתה ממלכת האבירים", שיהיה פתוח לקהל הרחב ולתיירים החל מה-22 בדצמבר 2015, ובכל ערב שלישי וחמישי בשבוע.

מדובר במשתה לילי וסעודה ברוח ימי-הביניים, מלווה בריקודים, להטוטי אש ושירים בהשתתפות שחקני תיאטרון עכו, שיתקיים בחדר האוכל הצלבני שבמצודה ההוספיטלארית. הארוחה היא עם הידיים (ללא סכו"ם) עם גביעי יין ובירה, ותוגש על ידי מלצרים מזמרים לבושים בבגדי אבירים ברוח התקופה.

שחקנים, המחופשים למלך ריצ'ארד לב ארי ורעייתו ברנגריה, יקבלו את פני הבאים לנשף ההכתרה. כידוע, בשנת 1191 לספירה, לאחר מצור של כשלושה חודשים, ריצ'ארד לב ארי כבש את העיר עכו חזרה מידי המוסלמים. המצודה ההוספיטאלרית, בה מתקיים האירוע הינה אחת המצודות הגדולות בעולם והוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר לשימור מורשת התרבות העולמית.

בסוף הארוחה, בהיפודרום, יתקיימו קרבות של אבירים על סוסים ועל הקרקע בשיתוף המלך והליצן. הנוטלים חלק בקרבות עברו אימון מיוחד אצל מיטב מאמני קרבות הסוסים באירופה. הקהל יהיה שותף לחוויה וייקח בה חלק פעיל. ניתן יהיה לעודד אבירים באמצעים שונים להצלחת הקרב. השחקנים המשתתפים במשתה הם כאמור שחקני תיאטרון עכו, והרוכבים והשחקנים על סוסים ועל הקרקע הינם רוכבי חוות דובי.

בקרוב - הסעות (שאטלים) למקום, שייצאו מנצרת ומטבריה.

לדברי המארגנים - ניתן גם להזמין אירועים פרטיים בערבים פנויים.

 

 

 

 

13/12/2015