29.03.2024
 
איזיג′ט מינתה אחראי בינה מלאכותית

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת הלואו-קוסט איזיג'ט מינתה לאחרונה אחראי על תחום בינה מלאכותית. הבינה המלאכותית תסייע בהגברת היעילות, בהפחתת עלויות תפעול, הגדלת ההכנסות ושביעות רצונם של הלקוחות. זאת באמצעות שיפור מגוון תחומים בהם לוח הטיסות של איזי ג'ט, אמינות צי המטוסים, היצע המזון והמשקאות במהלך הטיסה ותוכנית מועדון הנוסע המתמיד.

הבינה המלאכותית עושה שימוש בתוכנות מחשב על מנת לבחון מאגרי מידע ענקיים - לדוגמא: 170 מיליון פרטי מזון ומשקאות המוצעים מדי שנה בכל טיסות החברה, 1.5 מיליארד שעות הטיסה השנתיות על פי רכיבים שונים בצי המטוסים או 1.3 מיליארד החיפושים באתר easyJet.com במהלך 12 החודשים האחרונים.

המחשוב המסורתי פשוט רושם ומסדר את המידע הזה, בעוד שמחשוב העושה שימוש בבינה מלאכותית נעזר במידע זה על מנת לנבא את העתיד ולהיערך לקראתו. לדוגמא: לנבא כשל ברכיב מסוים על מנת להחליפו בזמן ובכך למנוע תקלה בלתי צפויה שעלולה לגרום לאיחור בטיסה. או - לנבא את הביקוש לפריטי משקה ומזון מסוימים בכל טיסה נתונה, כך שלא יי ייווצר מחסור או עודף.

 

 

23/11/2015