29.03.2024
 
סיכום כנס INCON (ברית מארגני הכנסים) בירושלים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בכירי INCON, ברית מארגני הכנסים הבינלאומית היוקרתית, הגיעו לירושלים. חברי הברית, עליה נמנות חברות הכנסים מהמובילות בעולם מנהלים יחדיו תקציבים כוללים של קרוב למיליארד אירו בכ-170 יעדי כנסים שונים בעולם.

לשכת הכנסים של ירושלים, שקמה ביוזמת הרשות לפיתוח ירושלים התקבלה כספק מועדף של INCON לשנים 2015-16. הלשכה אירחה את האירוע בשיתוף עם חברת ארטרא, הפועלת רבות בשיווק, קידום וארגון כנסים בינלאומיים בישראל והיא השותפה המקומית ב- INCON. חברי INCON התכנסו בירושלים על מנת לבחון שיתופי פעולה בתחום הכנסים ולקיים את ישיבת ההנהלה של הארגון וסמינר מקצועי לתעשיית הכנסים בישראל. בסמינר דנו דרכים לקדם את ירושלים כיעד לכנסים בינלאומיים.

הסמינר המקצועי שהתקיים במרכז הכנסים במלון וולדורף אסטוריה, כלל הרצאות מומחים ודיוני פאנל, בהשתתפות חברי הברית מכל העולם. בין הנושאים שנדונו בכנס טכנולוגיות כנסים חדשות, העתיד של כנסי הרפואה ומיתוג העיר ירושלים כיעד אטרקטיבי לכנסים בינלאומיים. בסמינר נכחו מארגני כנסים, אנשי אקדמיה, מלונאים, מנהלי אתרים ומתקני כנסים, אנשי משרד התיירות ותיירני העיר.

במהלך הביקור סיירו חברי INCON במתחמי האירועים והכנסים החדשים בירושלים - מתחם התחנה, מגדל דוד וערכו סיור מודרך בעיר העתיקה. משרד התיירות אירח את הבכירים במסעדת השף "מחנה יודה" ולאחריה סיור בשוק שקם לחיים בלילה עם ברים ופאבים מקומיים. בהמשך ביקרו במרכזי הכנסים של העיר, בנייני האומה, הארנה ומרכז הנסן ומוזיאון ירושלים, טרם תחילתו של הסמינר המקצועי.

רוזלין מקלאוד, מנכ"לית Arinex מאוסטרליה ויו"ר INCON, אמרה: "ביקרתי בירושלים מספר פעמים במסגרת כנסים שונים במהלך השנים. הפעם, הכרתי מקרוב את החווייה המוצעת למארגני כנסים פוטנציאליים. האתרים ההיסטוריים בעיר יכולים לשמש מקומות מעניינים ביותר לאירועים יחד עם המלונות המגוונים, כמו גם התרבות העשירה והאוכל המיוחד - כולם יחדיו הופכים את ההשתתפות לחוויה עוצרת נשימה".

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, הדגיש: "לפחות פעם אחת בחיי כנס, הכנס חייב להגיע לירושלים". גורמים ב-INCON קבעו, ש"למעשה אם נבדוק סטטיסטיקות של פשעים בערים אחרות בעולם, נגלה כי ירושלים הרבה פחות מסוכנת". הלוי הציג את נוהל 'רשת הביטחון במקרה לביטול כנסים בינלאומיים' והביע תקווה שמהלך זה יגרום למארגני הכנסים להרגיש בטוחים יותר בבואם לבחור בירושלים כיעד לכנס הבא שלהם.

אילנית מלכיאור, הממונה על התיירות ברשות לפיתוח ירושלים, אמרה: "תמיד ידענו על הפוטנציאל הגדול של ירושלים כיעד לכנסים וכעת, עם השקת לשכת הכנסים בירושלים, מתאפשר לנו לקדם את העיר כיעד מושך ורלוונטי למגוון רחב של כנסים, בהיותה גוף המרכז את מכלול השירותים שבאפשרות העיר להציע ובין היתר סיוע לוגיסטי והטבות כספיות. ארגון INCON הוא שותף טבעי ללשכת הכנסים ואנו בהחלט מצפים להמשיך ולשתף איתו פעולה בעתיד."

ליאור גלפנד, מנכ"ל ארטרא, השותף המקומי של INCON: "זו גאווה לנו כחברה ששמה לעצמה כמטרה לשווק את ישראל כיעד לכנסים בינלאומיים ובהיותנו שותפים מקומיים בארגון היוקרתי, להצליח, להראות ולשכנע את בכירי מארגני הכנסים בעולם, עד כמה מתבקש להעלות את העיר ירושלים ומדינת ישראל על מפת הכנסים הבינלאומית, ואני משוכנע שהוצאנו מכאן בזכות הפעולה המשותפת שגרירים חדשים ובעלי השפעה לקידום מטרה זו".

 

 

 

22/11/2015