24.04.2024
 
אירופלוט מכפילה את התדירות לנתב"ג לארבע טיסות יומיות

 

 

אפרים פורטיס (מימין) וקליגארי בנתב"ג

 

מאת גיורא נוימן

אירופלוט הרוסית מכפילה את פעילותה בקו תל אביב מוסקבה (נ"ת שרמטייבו) לארבע טיסות יומיות. יחד עם טיסה יומית לסנט פטרסבורג ושתי טיסות שבועיות לרוסטוב, מתחילה החברה בימים אלה להפעיל 37 טיסות שבועיות בין יעדים ברוסיה לבין תל אביב.

כך מסר המשנה למנכ"ל החברה הרוסית, ג'יאורג'יו קליגארי, שנחת הבוקר בארץ בראש משלחת של בכירי החברה, לרגל הטקסים לציון חמש שנות פעילות אירופלוט בישראל. הכפלת התדירות היומית ממוסקבה התאפשרה בעקבות קריסתה של המתחרה טראנסאירו בחודש האחרון. הטיסות ממוסקבה יופעלו במטוסי בואינג 777 ומטוסי איירבוס מדגמי 320, 321 ו-330.

אירופלוט מציעה לנוסע הישראלי טיסות המשך עם זמני המתנה קצרים במיוחד במוסקבה ליעדים ברחבי רוסיה וב-60 מדינות אחרות באירופה, צפון אמריקה והמזרח הרחוק. בשנת 2014 הטיסה החברה לישראל וממנה 370,614 נוסעים, זאת לעומת 272,513 נוסעים במהלך שנת 2013.

אירופלוט, שהוקמה לפני 92 שנה על ידי השלטון הסובייטי החדש ברוסיה וממשיכה לפעול כל השנים תחת אותו המותג, היא אחת מחברות התעופה הוותיקות בעולם. כיום היא פועלת כחברה הלאומית של רוסיה ושותפה בברית התעופה סקיי טים שבהנהגת דלתא האמריקאית, אייר פראנס הצרפתית וקוריאן אייר הדרום קוריאנית.

החברה מיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי שבניהולו של אפרים פורטיס. אופן סקיי גם מייצגת את אירופלוט בתחום המטענים, שבו החברה הרוסית היא אחת מחמש החברות הגדולות בנתב"ג.

 

 

 

11/11/2015