29.03.2024
 
לוין מדווח על הצלחה, האמריקאים יגיעו בטורקיש ובאל על כועסים

 

 

מאת גיורא נוימן

 

שר התיירות יריב לוין, שדיווח אתמול על הצלחת מבצע השיווק המשותף עם אתר ההטבות גרופון בארה"ב, הצליח לעורר את כעסם של בכירים באל על, שרואים בעיניים כלות כיצד מאות האמריקאים שכבר רכשו חבילות תיור ונופש לישראל והאלפים שצפויים לבוא בעקבותיהם יגיעו לארץ בטיסות של טורקיש איירליינס. במשרד התיירות עונים מנגד כי חברת גרופון בוחרת בעצמה את ספקיה, על פי שיקולים מסחריים, וכי להם אין כל השפעה על החלטותיה. מחירי החבילות של גרופון אינם מסובסדים כלל על ידי משרד התיירות ותרומתו למבצע מסתכמת בתמיכה בהיקף של 140 אלף שקלים בשיווק ובפרסום של החברה האמריקאית. עוד אומרים במשרד התיירות, כי אילו היתה אל על מציעה מחיר תחרותי ונוח, מן הסתם גרופון היתה מעדיפה אותה.

הכעס באל על גבר עם הודעתו של לוין כי בעקבות הצלחת הקמפיין בארה"ב הנחה את עובדי משרדו לנסות ולהרחיב את מאמצי השיווק ושיתופי הפעולה גם עם אתרי הטבות במדינות נוספות, וסירובו להכתיב למארגני המבצעים הבאים להשתמש בשירותיה של אל על.

לפי האתר גרופון, מאז עלה המבצע לאוויר, ביום חמישי לפני שבוע, נרכשו כבר 880 חבילות.

החבילות המוצעות במחירים החל מ-999 דולרים ועד 1,400 דולר לאדם בחדר זוגי כוללת טיסות מארה"ב, שבעה לילות במלונות בירושלים, תל אביב ואזור הכנרת, סיורים באתרי תיירות נבחרים עם מדריך וארוחות. כל החבילות משווקות לחודשים ינואר ופברואר.

האתר גרופון מעיד על עצמו כי יש לו גישה לכ-30 מיליון בתי אב בארה"ב. 

 

 

 

 

 

29/10/2015