28.03.2024
 
מדריכי ערים של ′לואי ויטון′ - בקרוב האפליקציה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בית האופנה לואי ויטון (Louis Vuitton), היוצא מדי שנה במהדורה מחודשת של ספרי נסיעות לערים מרכזיות, ישיק בתחילת נובמבר 2015 אפליקציה של מדריכי הנסיעות המותאמת לאייפון ולאייפד. האפליקציה המותאמת למגוון ערים בעולם, תעניק הדרכה מקיפה ונוחה בסמרטפון לערים רבות.

המידע מקיף 25 מהערים המרתקות והתיירותיות בעולם, ביניהן ניו יורק, הונג קונג, לונדון, מיאמי, פריס, ונציה ומכסיקו סיטי.

ניתן למצוא במדריך מלונות, מחמישה כוכבים עד מלונות קונספט לא שגרתיים: מסעדות משולחנות מהודרים עד בתי קפה פינתיים, דברים טובים: ממעדניות אנינות או שווקים אורגניים: לטעום את המיטב של העיר, ברים, בתי קפה ובתי תה, ובנוסף - ארוחת בוקר או משקה על המרפסת. חיי לילה, שכוללים מידע על מועדוני ג'אז ורחבות ריקודים. אופנה: ריכוז של אופנה עלית ומעצבים חדשים, ובנוסף מחנויות עתיקות ומשונות עד גלריות עיצוב בנות זמננו. אמנות ותרבות, ומידע של מוזיאונים חשובים ותיאטראות ניסיוניים.

לכל מדריך ערים יש אורח משלו: דמות מפורסמת או דמות מקומית המספקת נקודת מבט אישית על העיר, חולקת זיכרונות מנסיעות וכתובות מומלצות.

כמו כן כל מדריך מציע ארבעה או חמישה סיורים המוקדשים לנושא מסוים. מידע שימושי להתמצאות, אירועים, אתרים היסטוריים וביקורי חובה, איך לחיות כמו המקומיים, ספרים מומלצים לקריאה, סרטים מומלצים לצפייה ושירים מומלצים להאזנה לפני הביקור בעיר או אחריו.

כל אחד מהמדריכים יהיה זמין לרכישה בחנות ה-AppStore בעלות של 9.99 אירו; ויכיל קרוב ל-500 כתובות המתעדכנות באופן שוטף. המשתמשים יכולים לחלוק מידע שימושי עם חבריהם ולהמליץ על כתובות באמצעות מייל, הודעות טקסט ורשתות חברתיות.

בין 5.11.15 ועד 31.12.15 תתאפשר הורדה בחינם של מדריך העיר פריס על מנת שהגולשים יוכלו להתרשם.

http://eu.louisvuitton.com/eng-e1/men/books/city-guides

 

 

15/10/2015