פיתוח חדש לסוכנים: מסרונים אישיים לכל נוסע על אודות שינויים בטיסה
שירות חדשות תיירות פיתוח חדש יאפשר לסוכני הנסיעות לעדכן את כל הנוסעים בטיסה באופן גורף ואוטומטי על אודות כל השינויים שחלו בה. נכון להיום כל שינוי בטיסה מצריך מהסוכנים להתקשר לכל הלקוחות שרכשו מקומות בטיסה ולעדכן כל אחד ואחד מהם על אודות הפרטים החדשים, דבר שגוזל משאבי זמן וכוח אדם רבים, אשר בפועל היו יכולים להיות מנוצלים למטרות רווחיות יותר. על מנת לצמצם את הזמן המושקע בפעילות זו וליעל את הסוכנות פיתחה חברת "פלג - מערכות תיירות מתקדמות" תוספת חדשה למערכת הבק-אופייס "אודיסאה", שמאפשרת לאופרציה לייצר מסרונים (SMS) אישיים לכל נוסע ולדווח לו אודות השינויים בטיסה. בנוסף לכך יוכל הלקוח לשלוח בחזרה אישור קריאה, מה שיאפשר לסוכנות לבצע מעקב בנושא הלקוחות שקיבלו וקראו את העדכונים. מבדיקה שעשתה החברה עולה כי בממוצע מעל 92% מהנוסעים מאשרים במסרון חזרה את קריאת ההודעה, מה שמצריך טיפול בכמות מצומצמת יותר של לקוחות. פתרון זה הווה פתרון משלים להודעות מייל שהאופרציה מייצרת באמצעות מערכת האודיסאה, המאפשרות לסוכנות לעדכן את הסוכנים ע"י שליחת מייל עם קישור לאתר אינטרנט ייעודי לאישור השינויים בטיסה, דבר שחוסך מהאופרציה את הצורך להתקשר לסוכנים שלהם אחרי כל עדכון בטיסה. לדברי החברה, התוספת החדשה נמצאת כבר בשימוש בקרב הסוכנויות המובילות בשוק - השטיח המעופף, קשרי תעופה, אשת טורס ועוד.
13/10/2015 |