25.04.2024
 
מחקר Agoda.com: עונות השיא והשפל בהזמנת מלונות ברחבי העולם

 

 

שירות חדשות תיירות

 

Agoda.com, הנכללת בתאגיד התיירות פרייסליין, מפרסמת היום את תוצאות מחקרה האחרון בענף הנסיעות: לוח שנה לתכנון נסיעות, שמסייע למטיילים לאתר את הדילים הטובים ביותר למלונות ברחבי העולם.

בהתבסס על נתוני הזמנות של מיליוני אורחים באתר Agoda.com בשנת 2014, המחקר מנתח מחירי מלונות ב-25 יעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. ביעדים רבים בעולם, התקופה הזולה ביותר להזמנת מלונות הינה בתחילת השנה. במהלך השבועיים הראשונים של ינואר, העלות הממוצעת לחדר הייתה מתחת לממוצע ב-22 מתוך 25 השווקים שהמחקר בדק. עבור ספטמבר ואוקטובר - תקופת החגים בישראל - נמצא כי לעיתים קרובות מחירי החדרים הינם היקרים ביותר בשנה.

ההזדמנות הנכונה לאיתור המציאה תלויה ביעד אליו אתם טסים. אמצע מרץ הוא זמן מעולה לבקר באירופה, בתקופה זו מחירי המלונות בפריז, ברלין, רומא, אמסטרדם, ברצלונה, שטוקהולם ולונדון זולים ב-20% מהממוצע. יולי הקיצי נחשב כעונת שיא ביעדים רבים, אך חדרי מלון בסידני ובניו יורק דווקא זולים מהממוצע במהלכו. גם השבוע האחרון של דצמבר (ושל השנה האזרחית בכלל) ידוע כיקר מאד- מסתבר שזהו פרק הזמן המושלם לטוס לשטוקהולם.

כמה תוכלו לחסוך? השינויים במחירים מחודש לחודש יכולים להיות משמעותיים מאד. בברלין לדוגמה, חדר מלון עולה בממוצע 51% (!) יותר בספטמבר מאשר בינואר. אם תטוסו לברצלונה בינואר, תחסכו 49% ממחיר החדר הממוצע.

לעומת אירופה, מחירי המלונות ביעדים המבוקשים ביותר באסיה נמצאו עקביים יחסית במהלך השנה, וההנחות ממש לא דרמטיות. אם תטוסו להונג קונג לדוגמה, ההנחה הגדולה ביותר שתקבלו תהיה 11% במאי או ביוני.

החודש היקר ביותר במלונות ברחבי העולם הוא אוקטובר, אז מחירי החדרים ב-21 מתוך 25 השווקים שנבדקו עלו מעל הממוצע. כדאי לקחת בחשבון כשמתכננים את חופשת החגים של 2016. 

 

 

 

 

12/10/2015