23.04.2024
 
ויזה: אתר הזמנות בשיתוף איסתא

 

 

גיורא נוימן, שירות חדשות תיירות

 

חברת כרטיסי האשראי ויזה השיקה היום פלטפורמה מקוונת ראשונה שלה, במותג סתי" (www.tasti.co.il), שתציע למחזיקי כרטיס ויזה טיסות, חבילות נופש, טיולים מאורגנים, מלונות וחבילות סקי במחירים מוזלים. ספקית שירותי התעופה והתיירות היא איסתא.

במבצע ההשקה של האתר, המתחיל היום, מוצעים כרטיסי טיסה במחיר מסובסד של 199 דולר לאדם (כולל כל העלויות הנוספות) לחמישה יעדים באירופה: פריס, ברצלונה, אמסטרדם, נאפולי ומלגה. בסך הכל הוקצו למבצע 450 כרטיסי טיסה. המבצע פתוח לכל מחזיקי כרטיס ויזה מכל הסוגים, עם מגבלה אחת: בכל כרטיס ניתן לרכוש כרטיס טיסה אחד בלבד. המבקשים לצרף בני זוג או ילדים באותו כרטיס אשראי, ישלמו על כרטיסי הטיסה הנוספים סכום של 349 דולר.

מנכ"ל ויזה אירופה, ניקולס הס, אשר הגיע לתל אביב לרגל השקת האתר, מסר כי ישראל נבחרה להיות הראשונה להשקת הפלטפורמה המקוונת, ובעקבותיה יבואו מדינות נוספות. כדי להמחיש את הפוטנציאל הגדול שהחברה רואה באתר כזה הו ציין כי בשבעת החודשים הראשונים של השנה ביצעו מחזיקים ישראלים בנסיעותיהם בחו"ל 4 מיליון עיסקאות בכרטיסי ויזה, אם ברכישות ואם במשיכות מזומן.

בתקופת ההרצה של האתר לא יידרשו הלקוחות לעמוד בשום תנאים נוספים מלבד התשלום בכרטיס ויזה. עם זאת, החל מפברואר 2016, המבצעים המסובסדים (הנקראים "הוט דיל") יהיו זמינים למחזיקי כרטיס האשראי שעברו סף רכישות מסויים בכרטיס בשלושת החודשים שקדמו להזמנה.

יאיר סולו, סמנכ"ל השיווק של ויזה בישראל ובמלטה, מוסר כי החברה עומדת לפתוח בקמפיין פרסומי נרחב בטלוויזיה ובאינטרנט, לקידום האתר החדש. הסיסמה המובילה של הקמפיין תהיה "עליזה, תביאי את הוויזה!"

 

 

 

18/08/2015