סטארט-אפ לניהול תיירות קבוצות השלימה סבב גיוס הון ראשון
שירות חדשות תיירות
חברת MANAGE YOUR TRIP פיתחה פלטפורמה המציעה פתרון לכל ההיבטים הלוגיסטיים והשיווקיים בתחום תיירות הקבוצות. החברה השלימה סבב גיוס הון ראשון של 500 אלף דולר מהקרן הצרפתית MCPARTNERS לפיתוח של המודל הראשוני שנמכר כבר למספר חברות ומודיעה על סבב גיוס הון שני. לדברי רפאל אמזלג, יזם משותף מנכ"ל MYT: "נדרשים לנו שני מיליון דולר להעמקת פיתוח המוצר ושיווקו במערב אירופה ובארצות הברית". החברה הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי מומחים בתחום התיירות כדי לתת מענה לכל הצרכים השונים והמורכבים בתחום התיירותהמאורגנת, וזאת בממשק אחד. בחברה מסבירים שהממשק מבוסס CRM והינו מעין לב פועם המרכז כלי לניהול ותקצוב טיולים, מערכת לניהול קשרי לקוחות, פרסום ושיווק ובנוסף אפליקציות לניתור בזמן אמת אחר הנעשה בשטח בזמן הטיולים, מה שמאפשר לנהל משברים ולתת שירות טוב יותר. לכל גורם, ממשק משלו אשר מחובר לאותו "לב" היושב בענן ומאפשר לו לנהל את העסק בצורה רוחבית כאשר כל הגורמים המעורבים מסונכרנים. אמזלג מוסיף כי המערכת נועדה לייעל תהליכים ולקצר את זמן העבודה תוך דגש על חווית המשתמש מה שיאפשר לחברות שישתמשו בפלטפורמה להגדיל את התפוקות ואת ההכנסות שלהם. חשוב להדגיש שמדובר במערכת B2B. עיקרה של המערכת להיות כלי העבודה של כל גורם מקצועי שעובד בתעשיית התיירות המאורגנת (Incoming Tour operator, Tour Operator, סוכן נסיעות וספק מכל סוג). יחד עם זאת ניתן לשלוח בקליק אל כלל משתתפי הטיול את תיקי ההרשמה, פרטים אודות המסלול ולינק להורדת אפליקציה שתעזור להם להתמצא במשך הטיול. אם מדובר בחברה שרוצה לארגן טיול קבוצתי, הממשק מציע לה אינטראקציה עם אנשי מפתח ונותני שירותים, דרכו ניתן לשלוח מיילים לקיים שיחות צ'אט עם הספקים, ניהול מו"מ ועוד והכל בממשק אחד. בנוסף , מערכת ניהול הבק -אופיס המתקדמת שמציעה MYT הופכת את הטיפול החשבונאי למהיר וקל. החברה פועלת לפי מודל SAAS, מדובר במנוי חודשי מתחדש לפי משתמש אשר מקנה כניסה למערכת. המודל הנפוץ הזה מטיב עם המשתמשים-כבר אין צורך באחזקה ותחזוקת שרת. וכמו כן אין צורך בלעדכן updates לתוכנה. הכל נעשה בענן ללא פעילות של המשתמש. למעשה כדי להתחיל להתשמש במערכת כל שהמשתמש זקוק לו הוא חיבור אינטרנטי תקין בלבד.
20/07/2015 |