27.04.2024
 
איחוד מערכות ההזמנות של אמריקן ויו-אס איירווייס יסתיים ב-17 באוקטובר

 

 

שירות חדשות תיירות

 

אמריקן אירליינס, חברת התעופה הגדולה ביותר בעולם, ממשיכה בתהליכי המיזוג הרבים עם חברת יו-אס איירווייס. אחד התהליכים המורכבים והגדולים ביותר הוא המעבר למערכת הזמנות אחת, שהחל ב-18 ליולי ועתיד להסתיים ב-17 לאוקטובר השנה. התהליך נועד להעביר את כל טיסות יו-אס איירווייס למערכת ההזמנות סייבר. לאחר המעבר לסייבר, תהיה למעשה חברת תעופה אחת עם אתר אחד וכל טיסות יו-אס איירווייס יהפכו לטיסות אמריקן אירליינס.

תהליך המיזוג יכלול את השלבים הבאים: ב-18 ליולי החלה תקופת מעבר של 90 יום עד לביטול הפעילות של Shares. במהלך תקופה זו, הטיסות של יו-אס איירווייס לא יוצעו עוד לנוסעים הטסים ב-17 באוקטובר או לאחר מכן מכיוון שטיסות אלה יהפכו לטיסות של אמריקן. הזמנות קיימות של יו-אס איירווייס שתאריך היציאה שלהן הינו 17 לאוקטובר תועברנה למערכת סייבר ותהפוכנה להזמנות של אמריקן - מדובר בפחות מ-10% מכלל הזמנות יו-אס איירווייס. במהלך תקופת המעבר, טיסות יו-אס איירווייס עדיין יוצעו למכירה לנוסעים הטסים בתקופה זו ורוב הזמנות החברה שתהיינה במערכת ב-18 יולי ינוצלו לפני 17 באוקטובר ולא יהיה צורך להעבירן לסייבר.

החל מה-17 לאוקטובר, סייבר תשמש כמערכת ההזמנות היחידה של אמריקן, ואליה יועבר כל המידע על הכרטיסים של חברת יו-אס איירווייס עבור טיסות המתוכננות למועד מאוחר יותר. מלאי הכרטיסים בקוד U.S (037) יכובד ויטופל בדיוק כמו הכרטיסים בקוד AA (001) וערכם הקודם יישמר. מערכת תמיכת הלקוחות של אמריקן‏ תמשיך להיות הנקודה היחידה ליצירת קשר עם שירותי התמיכה לכלל ההזמנות, כולל אלו של כרטיסי יו-אס.

עם סיום איחוד מערכות ההזמנות, תאמץ אמריקן (כחברה מאוחדת) את מדיניות אמריקן (הנוכחית) בכל הנוגע להושבה, שדרוגים ולהטבות שונות נוספות. החברה תשלח בקרוב עדכון לחברי העילית של מועדון American Airlines AAdvantage‎‎ בנוגע לציפיות בנושא שדרוגים ומקומות ישיבה בכל הטיסות החל מה-17 באוקטובר. על נוסעי העילית במועדון, המתוכננים לטוס בטיסות יו-אס איירווייס שיוצאות ב-17 באוקטובר או לאחר מכן לזכור, כי חברי AAdvantage ו-Platinum המעוניינים בשדרוג בטיסות הארוכות מ-500 מייל, נדרשים לעשות זאת באמצעות שוברי שידרוג מתאימים בלבד. בקשות אוטומטיות לשדרוג תבוצענה רק אם כל מי שמופיע בהזמנה זכאי לשדרוג חינם וכן בקשה לשדרוג עבור בן/בת זוג באותה טיסה תעשה באמצעות שדרוג 500 מייל.

אסתר קסטיאל, המנהלת המסחרית של אמריקן אירליינס בישראל: "תהליך מיזוג מערכות ההזמנות למערכת אחת היא משימה עולמית ענקית של אמריקן, שהופכת בימים אלה לחברת התעופה הגדולה ביותר בעולם. צוות החברה בישראל משתתף גם הוא בצורה מלאה במהלך מול ציבור הלקוחות וסוכני הנסיעות של אמריקן ויעמדו לרשות הלקוחות בכל עניין, בקשה או צורך. אני מודה לסוכני הנסיעות על שיתוף הפעולה המוצלח לאורך כל תהליך האיחוד בין החברות, ומקווה להמשיך ולחזק את הקשרים איתם ועם שאר לקוחותינו גם בעתיד".

 

 

 

20/07/2015