19.04.2024
 
הגנה מפני גניבה מרחוק של פרטי כרטיס אשראי ודרכונים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

רוב הנוסעים לחו"ל מצטיידים בכרטיסי אשראי ובדרכונים חדשים, המכילים בתוכם רכיב אלקטרוני עם פרטיהם האישיים. הם סבורים שכל עוד הכרטיס נמצא בתיק או בתוך בבגדים הוא שמור ומוגן, אולם זו אשליה מסוכנת ובפועל הם "עירומים" בפני גנבים מתוחכמים. הטכנולוגיה שנועדה להגן עליהם, עלולה דווקא לחשוף אותם לגניבת מידע ונתונים חשובים.

המידע שבתעודות נגיש לקריאה וניתן לגנוב אותו ללא מגע פיזי ובקלות. כך למשל ספרות כרטיס האשראי שאנו נוהגים להסתיר על גבי קבלות ורכישות באינטרנט, הופכות לנגישות לכולם. הגניבה מתבצעת על ידי טכנולוגיה פשוטה שמאפשרת קריאת פרטים אפילו בהתקנת אפליקציה על טלפון חכם. הגנבים מקבלים גישה לפרטי האשראי, מספרי הזהות, ספרות ביקורת ולמעשה כל מידע שאנו, חברות וגופים ממשלתיים עמלים להצפינו.

לדברי מור וקסמן מחברת Travel box המתמחה בתיקים ואביזרים בטיחותיים לטיולים, כדי להתמודד עם איומי גניבת הזהות פותח דור חדש של ארנקים ותיקי נסיעות המכילים הגנה דיגיטאלית, שמאפשרת לשאת בבטחה את התעודות היקרות, ללא חשש מגניבת הפרטים האישיים. סדרת המוצרים של טראוולבוקס עם הגנה דיגיטאלית כוללת תיק גב, תיק מסמכים, חגורה לצוואר או למותניים, ארנק המצויד בנעילה כפולה נגד כיוסים וכיסוי לדרכון.

וקסמן "נכוותה" בעבר מגניבת רכוש בטיול והתמודדות עם הסבל הכרוך בכך. החוויה השלילית דחפה אותה להתמחות באביזרים למניעת גניבות מכל סוג שהוא בטיולים. גניבה הטכנולוגית אינה הסכנה היחידה שאורבת למטיילים. כדי להתמודד עם גניבה מתיקים בדרכים "המסורתיות" של חיתוך דופן התיק או נעיצת סכין בתוך הריצ'רץ' , מציע אתר טראוולבוקס תיקי גב שבבטנה שלהם משולבת רשת מתכת פנימית המונעת חיתוך וריצ'רץ' מחוזק המשולב עם מנעול.

מידע נוסף על תיקים ומזוודות מוגנים ניתן למצוא באתר www.travelbox.co.il

 

 

 

 

19/07/2015