18.04.2024
 
בי"ס לבישול על סיפון אוניית קרוזים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

לראשונה, אוניית קרוזים, Seven Seas Explorer של חברת ריג'נט סבן סיז קרוזס (Regent Seven Seas Cruises), שתושק ביולי 2016, מציעה מטבח מיוחד ללימוד אומנות הבישול.

בית הספר לאומנות הבישול, אשר ימוקם על סיפון האוניה, יספק לאורחים את כל הנדרש להרחבת יכולותיהם הקולינריות, ב"אווירה נינוחה ומקבלת, המזכירה את בתי הספר היוקרתיים ביותר לבישול בצרפת", כדברי החברה. תחנות העבודה מאובזרות בתנורי אינדוקציה, שמהווים את המילה האחרונה בתחום, כיורים עשויים פלדת אל חלד ומגוון עצום של עזרי ואביזרי בישול. הנוסעים המשתתפים בסדנאות, שעלותם תהיה 89 דולר למשתתף, יזכו מיחס אישי ומקצועי מצד המדריכים, ש"הינם ברמה הגבוהה ביותר".

במהלך תקופת ההרצה של אוניית הקרוזים המפוארת, יוכלו הנוסעים לבחור מבין 12 סדנאות שונות המאפשרות לרכוש ניסיון והרחבת ידע בתחום הקולינריה. הסדנאות כולן יותאמו למגוון רחב של טעמים ושל ניסיון וידע במטבח - החל מרמת מתחילים ועד לטבחים ושפים בעלי ניסיון.

בית הספר הקולינרי יכלול לימודים במגוון רחב של נושאים, החל מ'מטבחים אזוריים', כגון מטבח איטלקי, מטבח צרפתי, מטבח ים תיכוני ועד להתמחויות מקצועיות ספציפיות, דוגמת התמחות בבישול דגים, בישול בחום גבוה או התאמת יין למנות אוכל. גם לחובבי המתוקים יהיו סדנאות מתאימות, ביניהן "מי רוצה מנה אחרונה?", או "שעת התה".

הקרוזים של חברת ריג'נט סבן סיז משווקים בישראל על ידי מחלקת Cruise No. 1 מבית אופיר טורס.

 

 

 

 

12/07/2015