26.04.2024
 
שת"פ בין יאט"א לאוניברסיטת תל-אביב

 

 

שירות חדשות תיירות

 

אוניברסיטת תל-אביב והארגון הבינלאומי של חברות התעופה יאט"א חתמו על הסכם שיתוף פעולה ראשוני מסוגו לקראת הקמתו של מרכז משותף לחדשנות בתעופה, שמטרתו פיתוח ידע וטכנולוגיות רלוונטי לבטיחות בחברות ובנמלי תעופה. במסגרת ההסכם, יאט"א הצטרפה לפורום החברות של מרכז הסייבר של אוניברסיטת תל אביב והייתה בין התומכים בארגון הכנס הבינלאומי לאבטחה קיבנרטית שנערך לאחרונה באוניברסיטת תל אביב.

בין התחומים בהם ישתפו יאט"א ואוניברסיטת תל-אביב פעולה: מאגרי מידע גדולים (BIG DATA), אבטחה קיברנטית, אימות זיהוי (AUTENTICATION), בדיקות בטיחות ואבטחה. במסגרת הפעילות המשותפת, יזהו נציגי יאט"א, ביחד עם חברת רמות ומרכז הסייבר הבינלאומי של אוניברסיטת תל אביב, ידע וטכנולוגיות רלוונטיים לתחומי התעופה הבינלאומית.

פרופ' רענן ריין, סגן נשיא אוניברסיטת תל-אביב, שחתם על ההסכם מטעם האוניברסיטה, אמר כי מדובר בצעד חשוב נוסף בקשריה של האוניברסיטה עם חברות בינלאומיות ותעשייה, וכי ההסכם עם ארגון גדול וחשוב כיאט"א מלמד על תפקידה המוביל של אוניברסיטת תל-אביב בתחומי היזמות והחדשנות ובתחומי המחקר. קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א בישראל, הוסיף, כי בדומה למאות גופים בין לאומיים , גם יאט"א ועולם התעופה, מעוניינים ליהנות מהטכנולוגיה הישראלית ומהיכולות האקדמיות הקיימות בישראל. "אנו משוכנעים כי שיתוף הפעולה שלנו עם אוניברסיטת תל אביב יהיה בעל ערך רב לתעשיית התעופה", אמר. לדבריו, שיתוף הפעולה בין אוניברסיטת תל אביב לבין הארגון יתבסס על השקעות טכנולוגיות ספציפיות שיאט"א ישאף לפתח ולקדם.

 

06/07/2015