23.04.2024
 
איזיג′ט: אפליקציה חדשה לאייפון

 

שירות חדשות תיירות

 

איזיג'ט משיקה היום אפליקציה חדשה לאייפון אשר תכלול שורת פונקציות חדשות שיקלו על הנוסעים ויהפכו את תהליך הנסיעה לפשוט וקל יותר.

מאז השקת האפליקציה הראשונה של איזיג'ט לאייפון, בשנת 2011, שכללה הזמנה וצ'ק-אין נוספו פונקציות נוספות כמו סריקת דרכונים, מעקב אחר תנועת המטוסים בזמן אמת, כרטיסי עליה למטוס על גבי הסמארטפון (mobile boarding passes) וזיהוי במגע (Touch ID). איזיג'ט השיקה גם אפליקציה לשעון החכם של אפל.

לאחרונה הושק גם "המארח הנייד של איזיג'ט" (המוטמע באפליקציה), בו ניתן להשתמש בנמל התעופה גאטוויק בלונדון, מדריך את הנוסעים, צעד אחר צעד, ביום הטיסה שלהם עם הוראות הכוונה בנמל התעופה, זמני המתנה בתורים, זמני הליכה עד לשער היציאה וכן, תזכורות ועדכונים הקשורים בטיסה.

בעוד שהאפליקציה הקיימת דורגה גבוה בחנות היישומים של אפל וזכתה בכמה פרסים מובילים בתעשייה, האפליקציה החדשה תוכננה בהתחשב במשובים שקיבלה בחנות היישומים, מתגובות הנוסעים ומתגובות בפורומים של נוסעים. לאפליקציה החדשה עיצוב עדכני והיא מעניקה חוויית משתמש מותאמת אישית. למשל, ביום הטיסה, מידע רלוונטי לטיסה יוצג באופן רציף על דף הבית כמו גם תמונות יעדי הטיסה - אלה שהוזמנו או כאלה שנערך אודותם חיפוש.

האפליקציה זמינה כבר כעת להורדה מה-App Store ותהיה זמינה בגרסת אנדרואיד במהלך השנה.

 

 

 

 

01/07/2015