20.04.2024
 
תעודות הוקרה למינה גנם ואלפרד אקירוב מטעם יורודיפ

 

 

מאת גיורא נוימן

מינה גנם, מנהלת האגף להכשרה מקצועית במשרד התיירות, ויזם הנדל"ן הישראלי אלפרד אקירוב, זכו אמש (מוצאי שבת), בתעודות הוקרה מטעם יורודיפ, האירגון האירופי של בתי הספר למלונאות. היום הסתיים בתל אביב הכנס הבינלאומי של יורודיפ, בהשתתפות כ-150 נציגים מ-39 מדינות.

תעודת ההוקרה למינה גנם, העובדת בתפקידים בכירים במשרד התיירות מזה 30 שנה, מתוכם חמש שנים כנציגת המשרד בצפון אמריקה, הוענקה לה על תרומתה לתחום הכשרת כוח האדם בענפי התיירות והמלונאות. אקירוב זכה בהוקרה על השקעתיו במגזר מלונות היוקרה באירופה (לוטסיה בפריס, קונסרבטוריום באמסטרדם וקפה רויאל בלונדון) ובישראל (ממילא ומצודת דויד בירושלים).

במסגרת הכנס של יורודיפ נערכו דיונים בסוגיות של תיירות למזרח התיכון והתמודדות ענף המלונאות עם השינויים הגיאו-פוליטיים באזור ומגמות חדשות בשוק. בין השאר שמעו משתתפי הכנס הרצאות של מלונאים בכירים בישראל ומפי קרלוס פוגלר (Carlos Vogeler), חבר הנהלת אירגון התיירות העולמי של האו"ם (UNWTO).

היוזמה לקיומו של הכנס השנתי בתל אביב, במלון דויד אינטרקונטיננטל, היתה של אלן סבן, חבר נשיאות יורודיפ והבעלים ואטל (Vatel), רשת צרפתית של 26 בתי ספר למלונאות, המפעילה בין השאר שלוחה בתל אביב בניהולו ל ליונל בובוט. בשנה הבאה מתוכנן הכנס להתקיים בירוואן בירת ארמניה.

 

מינה גנם מקבלת את הפרס מידי ליונל בובוט ואלן סבן (צילום: דור נבו)

 

אלפרד אקירוב מקבל את הפרס מידי אלן סבן

 

 

 

 

 

17/05/2015