24.04.2024
 
רויאל קריביאן לא תציע מחירי הרגע האחרון בשוק האמריקאי

 

 

מאת גיורא נוימן

 

תאגיד השיט רויאל קריביאן החליט לשבור את הנוהג של "מחירי הרגע האחרון", וזאת כדי להגן על סוכני המכירות שלו ולמנוע אכזבה של לקוחות המזמינים זמן רב מראש. בשלב הראשון מדובר בפיילוט בשוק האמריקאי בלבד, שבסיומו ינותחו השלכות המדיניות החדשה ויוחלט אם להרחיב אותה ליתר שווקי העולם או לסגת ממנה. מדיניות משמעת המחירים, כפי שהיא מכונה, תחול על כל מותגי השיט של התאגיד, ובראשם רויאל קריביאן וסלבריטי.

"אנחנו מבטיחים כי מעתה, בחלון הזמן של 30 יום לפני מועד ההפלגה, לא יהיו עוד הנחות ללקוחות בצפון אמריקה," אמרה הלן בק, מנהלת השיווק האזורית של רויאל קריביאן, במפגש עיתונאים בתל אביב. המדיניות החדשה לא תחול לעת עתה, כאמור, על יתר שווקי העולם ובהם ישראל. בהנהלת התאגיד מודעים לכך שבטווח הקצר עלולה המדיניות החדשה לגרום לכך שכמה מהאוניות ייצאו לדרכן בתפוסה חלקית, אולם סבורים כי בטווח הארוך ההיצמדות למשמעת מחירים תעודד את המותג ותוביל לגידול בהכנסות ולשיפור ברווחים.

במהלך ביקורה בישראל הודיעה הלן בק כי רויאל קריביאן החליטה להכריז על חברת סנורמה, בבעלותו של אורי שנבל וקבוצת קשרי תעופה, כעל הנציגה המצטיינת של התאגיד באירופה לשנת 2014. "בישראל זו היתה שנה קשה במיוחד," אמרה בק, "ובמהלכה התמודדה סנורמה עם הקשיים בצורה מרשימה במיוחד". סנורמה הינה נציגת המכירות הרשמית והבלעדית של רויאל קריביאן בישראל.

אורי שנבל מנכ״ל סנורמה: "אני שמח מאוד על הזכייה המשקפת את מעמדנו כמובילי השוק ואת ההכרה וההוקרה למאמצינו והישגינו הצומחים באופן עקבי. תחום חופשות השיט בישראל נמצא בעלייה מתמדת ואני סבור שמגמה זו תימשך גם בעתיד. הישראלים למדו על היתרונות הגלומים בהפלגות הנופש, ומצביעים ברגליים".

את הפרס של נציגות המכירות המצטיינת העניקה הלן בק לאורי שנבל באירוע שהתקיים בסוף השבוע בבית הבד בשרונה, תל אביב.

 

הלן בק ואורי שנבל  (צילום: רפי דלויה)

 

 

 

 

17/05/2015