19.04.2024
 
אמריקן משדרגת מערכות הבידור בטיסה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

אמריקן איירליינס מרחיבה את אפשרויות הבידור המתקדמות הזמינות בטיסה במערכת American Spotlight. החברה תתקין מערכות סטרימינג, המזרימות את תכני הבידור והמדיה מהמטוס ישירות למכשירים האישיים של הנוסעים בכ-200 מטוסים נוספים הפועלים ברשת הקווית האזורית ביבשת אמריקה.

אמריקן מציעה כבר כיום את מערכות הסטרימינג למכשירים האישיים וכן מערכות בידור מתקדמות נוספות בגב המושב בכ-500 מטוסים בצי החברה. החל מהחודש תוסיף החברה את מערכות הסטרימינג לציי המטוסים במטוסי האיירבוס A-319, A-320 וה-A321, זאת בנוסף לתוכנית להוספת המערכות לחלק מהמטוסים רחבי הגוף בצי האזורי כחלק מהמהלך להטמעת המערכות בכלל תאי הנוסעים של החברה.

כחלק מתוכנית ההרחבה, יהיו זמינים לנוסעים סרטים חדשים במערכות הסטרימינג במטוסים, החל מה-30 ביוני: קפטן אמריקה, שישה גיבורים, לשבור את הקרח, שומרי הגלקסיה, אל תוך היער ומליפיסנט.

תוכן הבידור מאוחסן במערכות החומרה של המטוס, זאת בנוסף לשירות WiFi המופעל בחלק מהמטוסים. נוסע המעוניין לצפות בתוכן לפי בחירתו פותח את הדפדפן במכשיר האישי הייעודי, בוחר באפשרויות הבידור ומאשר את הורדת תוסף המדיה Gogo, הניתן להורדה גם במהלך הטיסה. לאחר מכן, עומדות בפני הנוסע כ-200 סדרות טלוויזיה ו-כ-200 סרטים לצפייה בחינם ובתשלום.

 

 

 

12/05/2015