28.03.2024
 
בשבוע הבא בחיפה: הכנס השנתי של החטיבה האירופית של ארגון התיירות העולמי

 

שירות חדשות תיירות

 

משרד התיירות יארח את הכנס השנתי של החטיבה האירופית של ארגון התיירות העולמי (UNWTO). שרים וראשי ארגוני תיירות מ-25 מדינות באירופה ישתתפו בכנס שיתקיים ב-11-14 במאי בחיפה. בין המשתתפים: שר התיירות של פורטוגל, שר הכלכלה המסחר והתיירות של רומניה, שר הכלכלה של מקדוניה, סגנית שר המסחר והתיירות של סרביה, סגנית שר הכלכלה וראש מנהל התיירות של ליטא וסגן שר התיירות והספורט של בלרוס.

תדמיתה של ישראל כמדינת סטארט-אפ הובילה לבחירת נושא הכנס שיתמקד בחדשנות טכנולוגית בתיירות. משרד התיירות מוביל את אירוח הכנס בארץ במסגרת פעילותו הבינלאומית וכחלק ממדיניות המעודדת קיום כנסים ומפגשים בינלאומיים בישראל. היוזמה לארח את הכנס נולדה בעקבות מפגש שר התיירות לנדאו ומנכ"ל משרדו, אמיר הלוי, עם מזכ"ל UNWTO, ד"ר טאלב ריפעי, במסגרת יריד התיירות WTM בלונדון לפני כשנה וחצי. בפגישה הביעו שני הצדדים רצון להידוק הקשרים והגברת שיתוף הפעולה.

במפגש, שייערך כאמור בשבוע הבא במלון "דן כרמל" בחיפה יתקיימו שני אירועים מרכזיים:

ישיבה שנתית של חברי החטיבה האירופית שתכלול סקירות אודות מגמות בתיירות העולמית בשנה החולפת, תכניות העבודה ודיון בסוגיות תיירות מרכזיות.

במסגרת שהייתם בישראל, יערוך משרד התיירות סיורים מיוחדים עבור משתתפי הכנס בחיפה, תל אביב, עכו וירושלים. בסיורים יוצגו בפניהם פרויקטים המשקפים את ההשקעה של משרד התיירות בהקמה, שיקום ושיפוץ תשתיות תיירותיות. בין היתר יחשפו האורחים לפרויקט שיפוץ ושיקום העיר העתיקה בעכו בסכום של למעלה מ-100 מיליון ש"ח הכולל את אולמות האבירים, לרבות פיתוח תוכן של סיורים אור-קוליים מלווים בהולוגרמות על גבי קירות האולמות, מרוץ סוסים, פסטיבל אופרה, שיקום השוק הלבן ועוד.

סמינר מקצועי בינלאומי בנושא "Mobile Technologies for Improving the Tourism Experience", טכנולוגיות לטלפונים ניידים להעשרת חוויית התייר. הסמינר יועבר על ידי מומחים בינלאומיים בתחום הסלולר במטרה לחשוף את המשתתפים לפוטנציאל העסקי שבשימוש בטכנולוגיה מתקדמת בתחום התיירות וכן לשפר את המוצר התיירותי ולחברו למגמות הטכנולוגיות העדכניות.

 

 

 

06/05/2015