כנס עיצוב המלונות הרביעי - ב-20.5 במרכז הקונגרסים ′אבניו′
שירות חדשות תיירות
הפרסומאי אנג'ין סליקבס, מבעלי סוכנות הפרסום KesselsKramer, ומי שחתום על כמה סיפורי הצלחה יוצאי דופן בתחומי המיתוג בעולם התיירות והמלונאות, בהם: הקמפיין המפורסם של העיר אמסטרדם: 'I Amsterdam' ושל רשת המלונות: citizenM , ומי שהצליח להפוך את המלון הגרוע בעולם, Hans Brinker Budget Hotel - לסיפור הצלחה עסקית, מגיע לארץ כדי להשתתף בכנס העיצוב הרביעי, שמקיימת התאחדות המלונות בישראל, בשיתוף קבוצת בית & ונוי, ב- 20 במאי במתחם אבניו ליד שדה התעופה. הכנס, שהוא האירוע המרכזי בארץ בתחום עיצוב בתי המלון (חוץ ופנים), מארח אורחים מעניינים מחו"ל, שזוהי הזדמנות חד פעמית לפגוש אותם ולשמוע מהם על עבודותיהם. במקביל לכנס, תתקיים במתחם אבניו גם תערוכה, בהשתתפות חברות מובילות, שיציגו מוצרים ושירותים לבתי מלון. כמו כן, יוצגו "חללים מלונאיים" - חללי קונספט שעוצבו ע"י אדריכלים ומעצבים ייעודית לאירוע. לכנס מגיעים לארץ במיוחד: פיליפ פימנו - אוצר, חזאי טרנדים ומבעלי חברת Trend Union בצרפת, שמייעצת לחברות בתחומי הקולינריה, הארכיטקטורה, עיצוב הפנים ובתי מלון. טד ג'ייקובס סמנכ"ל עיצוב כלל עולמי ברשת Starwood Hotels and Rsorts, שהוביל את פיתוח מותגי היוקרה של רשתות W ומרידיאן. אנג'ין סליקבס מבעלי סוכנות הפרסום KesselsKramer, שגיבשה קונספט עבור רשתות מלונות כמו SIR ו-CITIZEN M. הפאנל השני יעסוק בנושא 'סיפור, עיצוב ומה שביניהם', בהשתתפות המעצבים ירון טל (מסטודיו ירון טל), מיכאל אזולאי (מסטודיו מיכאל אזולאי), אירנה קרוננברג (מסטודיו ברנוביץ קרוננברג) ועוד.
05/05/2015 |