23.04.2024
 
על משמר הבטיחות והציצים

 

 

מאת חגי רוזן

 

חבל שבבחירת מדליקי המשואות בטקס יום העצמאות הקרוב דילגו על עורכי אתר 'ואלה!', שטורחים ביומיום לפרסם למען הציבור כתבות עומק מצולמות חשובות במיוחד. למשל, הנה דוגמה לאחת שכל כוונתה להתריע על סוגיות בטיחות טיסה הקשורות בקוקפיט, במיוחד לאור אסון ג'רמנווינגס (ככתוב בכותרת המשנה):

 

 

אין צורך להכביר במילים עד כמה חיוני השירות (בצירוף תצלומי החובה כמובן, כי לא שווה בלי, והגיחי-גיחי התורן "כנראה שחם שם, במטוס") שאתר 'ואלה' טורח להעניק לקוראיו, והכתבה אכן ממשיכה ומזכירה מקרים נוספים של התערטלות מצולמת של דיילות בטיסות, כי הבטיחות כמובן מעל הכל, ואסון תעופה הוא בסך הכל מקפצת-רייטינג ל"צפו!" במעורטלת הבאה (כזכור מהרפליקה הנודעת של קרן מור במערכון של 'החמישיה הקאמרית': "מה הם מפחדים? שהפיטמה תיתקע בפרופלור של המטוס?"):

 

 

בקיצור - עזבו את הררי המילים של מומחים, פובליציסטים ותחקירנים, אותם טורחים לגבב אמצעי תקשורת נטולי-"צפו!". העיקר ש-'וואלה' זרק עוד כמה בננות בצורת ציצי-תחת (עדיף בלאנז'רי) לשלל הבבונים המקומי, שהגיב כמובן בחבטות נרגשות על הסורגים, טפיחות על החזה, נהמות הנאה ושלל טוקבקים מסוג "הייתי נותן להן שוקולד", "זה לא קוק-פיט - זה קוק-פות", "עובר לטוס ברוסיה", "לא יעזור הרוסיות הכי שוות", וכמובן "או-או-או-או-אה-אה-אה-אה" נסער.

 

 

אבל מה אני רוצה בכלל מהחיים של 'וואלה', אם עורכי 'וואינט' היום בחרו להתמקד במה שחשוב באמת:

 

 

 

 

כי גם טבח של 147 בני אדם הוא בסך-הכל הזדמנות לציצים.

 

 

03/04/2015