29.03.2024
 
איזיג′ט: אפליקציה לשעון של אפל

 

שירות חדשות תיירות

 

איזיג'ט השיקה אפליקציה ייעודית לשעון החכם של אפל, אשר תהיה זמינה עם השקת השעון ב-24 באפריל.

בנוסף ליכולת הדיוק המרבי שלו, השעון החכם של אפל תוכנן על מנת לאפשר קבלת הודעות מותאמות אישית, מתוך אמונה כי אחד ההיבטים המלהיבים ביותר של הטכנולוגיה הלבישה הינה היכולה שלה לתת למשתמשים מידע רלוונטי בדרך קלה ונגישה יותר.

השעון החכם יתממשק בקלות לאפליקציית איזיג'ט על מנת לספק את המידע החיוני לנוסע אודות הטיסה, באופן מותאם אישי ובזמן אמת. אחד היתרונות הבולטים הוא ה-PASSBOOK - כרטיס עלייה למטוס, אשר יאפשר מעבר נוח ומהיר יותר דרך נמל התעופה ויהיה זמין בחמש שפות מיום ההשקה.

GLANCES, תכונה מרכזית נוספת בשעון החכם של אפל, תאפשר לשעון להודיע ולתזכר את הנוסע באשר לנקודות מפתח בנסיעה שלו: מידע טרום טיסה, פרטי צ'ק-אין, מידע אודות שער החליפין העדכני של המטבע המקומי, מזג האוויר ביעד ועדכון בזמן אמת אודות מצב הטיסה - בהתבסס על הצלחת כלי מעקב הטיסה הפופולארי של איזיג'ט (Flight Tracker). האפליקצייה אף תראה לנוסע מתי עליו לעלות לטיסה, באמצעות פונקציית ספירה לאחור. ההודעות האלה יישלחו לשעון החכם, שיתריע על קבלתן באמצעות רטט קל.

הנוסעים יוכלו גם לצייץ ולהעלות פוסטים לרשת הפייסבוק בשלבים שונים בנסיעה באמצעות השעון החכם. המידע יכלול ספירה לאחור עד ההמראה, כמו גם מזג האוויר השורר ביעד.

האפליקציה של איזי ג'ט, אשר עברה עד כה את 11 מיליון ההורדות, מאפשרת ללקוחות החברה, המשתמשים במערכות הפעלה IOS או אנדרואיד, לסרוק את פרטי הדרכון שלהם באמצעות המצלמה בטלפון החכם כדי לבצע צ'ק אין מהיר וקל יותר. האפליקציה זכתה בתואר "פתרון ההזמנות הטוב ביותר", בטקס פרסי השיווק של תעשיית הנסיעות והתיירות, 2014 ומועמדת לפרס בכנס המובייל העולמי לשנת 2015.

 

10/03/2015