18.04.2024
 
בריטיש: 20 מטוסים חדשים בשנתיים הקרובות

 

שירות חדשות תיירות

 

בריטיש איירווייס ממשיכה להשקיע בשדרוג צי המטוסים שלה ומודיעה על רכישת שישה מטוסים נוספים, מהמתקדמים ביותר בעולם: איירבוס A380 (סופר ג'מבו) וחמישה מטוסי בואינג 787 דרימליינר. בסה"כ, תציג החברה 20 מטוסים חדשים בשנתיים הקרובות כחלק מתכנית התחדשות רחבה. כל המטוסים יצויידו בתא נוסעים חכם ויאובזרו בטכנולוגיות חדישות.

החל מהקיץ הקרוב תפעיל בריטיש איירווייס את מטוס ה-A380 בקו לונדון - סן פרנציסקו. תא הנוסעים של המטוס נחשב לשקט ביותר שקיים כיום והוא מצויד בתאי אחסון גדולים יותר, תאורת-אווירה מיוחדת ומערכת בידור מהמתקדמות ביותר בעולם.

החברה מפעילה בימים אלה שמונה דרימליינרים ליעדים שונים בארה"ב ובקנדה כמו טורונטו, ניו יורק ואוסטין, כמו גם ליעדי המזרח הרחוק, כמו צ'נגדו שבסין. בריטיש איירווייס צפויה לקבל השנה את מטוס הדור החדש של הדרימליינר, הבואינג 787-900, בו תציג עיצוב חדש למחלקה הראשונה.

כל טיסות בריטיש אל ומישראל, על אף משך הטיסה הקצר, הן בתצורה ארוכת טווח (long-haul), וכל המטוסים מצוידים במערכות בידור ושמע מהמתקדמות בעולם, הכוללת מסך נגיעה אישי גדול ומגוון רחב של סרטים, ערוצי טלוויזיה, מוזיקה ומשחקים. בנוסף, מושבי הטיסה במחלקות היוקרה הופכים למיטות שטוחות.

באוקטובר האחרון הודיעה בריטיש איירווייס על הרחבת הפעילות בארץ בקיץ 2015 לאור הביקוש, והיצע המושבים בקו ת"א-לונדון יגדל ל-20 טיסות שבועיות - עליה של כ-50% לעומת קיץ אשתקד.

 

 

22/02/2015