18.04.2024
 
רשות התיירות טנריף: ערב לסוכנים נבחרים

 

 

שרות חדשות תיירות

 

כשלושים סוכני נסיעות בכירים ונבחרים, רובם מארגני תיירות, היו אורחי רשות התיירות של טנריף ביום שני ה-9 בפברואר בערב במסעדת ליליות בתל אביב. המארחת - פיא לואו, מנהלת השיווק של הרשות, סיפרה למוזמנים שלמרות שאין לרשות נתונים מדויקים על ביקורי ישראלים באי המבוקש (5.3 מיליון תיירים בשנה), הרי לפי הערכות הגיעו ב-2014 כ-3,000 ישראלים. רק בחודש זה, בתקופת הקרנבל המפורסם, השני בהיקפו אחרי ריו דה ז'ניירו, ישתתפו בו כ-1,000 מבקרים מישראל, רובם בקבוצות מאורגנות (כ-30 במספר).

ארוחת הערב במסעדה המצוינת, לוותה בשני סרטי וידיאו מעניינים על כל אפשרויות התיור באי שמתאימים לכל רובד בשוק הישראלי כולל אנשים בעלי מוגבלויות, ספורטאים, חובבי אקסטרים ואחרים. יתר על כן, המארחת עודדה, בשם הרשות, את סוכני הנסיעות להתארגן ביחד להפעלת טיסות ישירות בין ישראל לטנריף.

בין האורחים מספרד היו גם קרלוס הרננדז, מנהל נציגות איטליה של רשות התיירות של ספרד, האחראי על ישראל, סגנו ומנהל השיווק - חואן לואיז לופז, פטריסיו פאייר, מנהל המכירות של מלון בוטניקו בפוארטו דה לה קרוז מלון היוקרה הפופולרי בקרב הישראלים, ואניטה פאפיסטלה מטאמדאבה טורס בטנריף.

מי שכולם שמחו לראות היו יעל קטן מנהלת איבריה (ובריטיש) בישראל ואבנר (נרי) גורדון מנהל סוויס בישראל, שתי חברות התעופה המובילות העיקריות של התנועה לטנריף.

לקינוח הערב, שהיה לבבי ועליז במיוחד, נערכה הגרלה של שתי חופשות זוגיות ופינוקים במלון בוטניקו, בהן זכו ישי בוך המנהל המסחרי החדש של אשת טורס וטומי וייס מנהל הקבוצות של איסתא. היה מי שהציע שהם ייסעו ביחד.

 

"תמונה קבוצתית (חלקית) עם גברת"- פיא לואו במרכז, בז'קט כתום

 

הזוכה המאושר ישי בוך, המנהל המסחרי של אשת טורס עם פיא לואו ופטריסיו פאייר מנהל המכירות של מלון בוטניקו

 

הזוכה השני - טומי וייס, מנהל הקבוצות של איסתא ומעניקי הפרס 

 

 

 

 

15/02/2015