19.04.2024
 
ישרוטל: 39 מיליון ש′ לשדרוג ארבעה מלונות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

"חברת מלונות ישרוטל משקיעה כ-39 מיליון ש' בחידוש ובשדרוג מלונות רויאל ביץ' אילת, ישרוטל המלך שלמה, אחוזת יערות הכרמל וישרוטל טאואר ת"א", על כך מסר ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל.

במלון רויאל ביץ' אילת התחיל הליך החידוש של כל חדרי המלון, כאשר בשלב ראשון 18 חדרים בקומה ה 13 עוברים תהליך של שיפוץ כללי, כולל חדרי האמבטיה. בנוסף, נבנה מחדש המטבח של מסעדת הבשרים 'ראנץ' האוס'.

במלון ישרוטל המלך שלמה משפצים את 110 החדרים האחרונים במלון שטרם עברו שדרוג, וזאת כחלק מתהליך חידוש שהחל לפני כשנתיים, כשבסיומו כל 420 חדרי המלון יהיו מחודשים. קומה 3 של המלון תהיה מעוצבת באופן שונה משאר הקומות, כאשר חדרים אלו יהיו מיועדים לקהל אורחים צעיר יותר ובהתאמה עיצובם יהיה "עדכני ועכשווי" כדברי המלון.

באחוזת יערות הכרמל החל שיפוץ ושדרוג של 54 חדרים. השינויים מתבטאים בעיצוב ובניית החדרים מחדש, כאשר לדברי המלון "החדרים החדשים יהיו מפוארים ויתאמו לאופי האחוזה".

מלון ישרוטל טאואר תל אביב משודרג מהמסד עד הטפחות. המלון משתנה ממלון של 90 סוויטות ל-120 חדרים, קרי 40 סוויטות ו-80 חדרים חדשים. כמו כן, משדרגים לחלוטין את השטחים הציבורים ש"יהיו מהמעוצבים במלונות תל אביב".

העבודות בארבעת בתי המלון תסתיימנה עד ל-25 במארס, לקראת חג הפסח.

 

 

 

 

02/02/2015