18.04.2024
 
סקירת מדריכי תיירות חדשים

 

מאת אתי ישיב

 

אוסטריה

טירול וזלצבורג

הטיול כבר בפנים

 

הוצאת שטיינהט שרב - "העולם", הוציאה זה עתה לאור מדריך נוסף, שני, בסדרה "הטיול כבר בפנים", שיוצריה הם אהד שרב ועינב שקד. הפעם מוקדש המדריך לאוסטריה, עם דגש מיוחד על טירול ואזור זלצבורג, שם נמצאים הנופים והאתרים היפים ביותר באוסטריה: נופים קסומים של האלפים, מפלים ואגמים וערים עתיקות וציוריות. יש בו גם מעט מידע, ממש על קצה המזלג, על הטירות של דרום בוואריה, גארמיש-פארטנקירכן, ברכטסגאדן, דרום טירול ווינה. תחקיר וכתיבת המדריך נעשו בידי רונן אלטמן-קידר.

המדריך, הצבעוני מאוד, מלווה את הנוסעים צעד אחר צעד ועם פרטי פרטים, בכול שלבי ההכנות ובמסע עצמו, משלבי קבלת ההחלטה על הטיול, התכנון, 11 מסלולים לכול וריאציה אפשרית (הרבה מפות ברורות מאוד), פרוט אתרים וערים, המון מידע ואינדקס ואפילו תזכורות בנוסח: "רגע לפני שיוצאים (לדרך): האם זכרתם...לקחת את הדרכונים וכרטיסי הטיסה?... לסגור את ברז הגז במטבח?" קצת נודניק, אבל יעיל! אין פלא שהסדרה החדשה הפכה כבר לרב מכר בחנויות.

כריכה רכה, 384 עמודי כרומו, מחיר לצרכן: 119 ש'

מחיר לאחר הנחה לגולשי האתר: 107.10 ש'

להזמנת הספר: http://www.haolam.co.il/ref/tnet?url=item/3571465

 

 

בולגריה

לסדרת המדריכים הגדולה והמגוונת של אייוויטנס, היוצאת לאור גם היא על ידי "העולם", נוסף לאחרונה מדריך "בולגריה", בתרגומו לעברית של אורי רדלר. הרבה לפני שהכרנו את המדינה, הכרנו בארץ את "הבולגרים", יוצאי בולגריה, שזכו לחיבה מיוחדת כאנשים מקסימים, טובי לב, חרוצים ומה לא, שמעולם לא שמעתי עליהם בדיחה, לעג או מילה רעה. כשמבקרים בה, מתחילים להבין שפניה היפות של בולגריה פשוט נשקפו אלינו מ"הבולגרים" שלנו: אקלים ים תיכוני, נופים נהדרים, אתרי סקי בהרים וחופים יפים בים השחור, כפרים ציוריים בהרים עם אורח חיים מסורתי, ערי נמל עתיקות, אתרים ארכיאולוגים, כנסיות ומנזרים מימי הביניים והמון חוויות מעשירות. עם 695 תמונות, 45 מפות ו-13 איורים, תגלו במדריך החדש את דיוקנה של בולגריה על אזוריה השונים ותקבלו הרבה מידע שימושי כולל אינדקס ומילון מונחים.

כריכה רכה, 288 עמודי כרומו, מחיר לצרכן: 119 ש'

מחיר לאחר הנחה לגולשי האתר: 107.10 ש'

להזמנת הספר: www.haolam.co.il/ref/tnet?url=item/3571388

 

 

 

10 הגדולים

נורמאנדי

 

"10 הגדולים" הוא מדריך נוסף של אייוויטנס, בהוצאת שטיינהרט שרב - "העולם". מדריך כיס צבעוני המלווה בתצלומים נהדרים ומפות ומביא עשרות רשימות של 10 הגדולים ביותר בנורמאנדי - מעשרת החופים והאתרים ההיסטוריים שלה עד המלונות המקסימים ביותר והמאכלים המשובחים, מכפרים ציוריים ועשרת היערות הנהדרים עד קניות, פעילויות לילדים ואירועי תרבות וגם עשרת הדברים להימנע מהם... תרגום לעברית: יוני אלפנדרי. עריכה: אורי רדלר .

כריכה רכה, 150 דפי כרומו, מחיר לצרכן: 69 ש'

מחיר לאחר הנחה לגולשי האתר: 62.10 ש'

להזמנת הספר: www.haolam.co.il/ref/tnet?url=item/3571451

 

 

 

 

 

12/11/2014