24.04.2024
 
נפתחה לשכת תיירות ישראל סרי לנקה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

רק לפני עשור נאמר על ישראלים, שטסו לסרי לנקה, שהם חובבי אתגר וטיולי אקסטרים. היום, האי היפהפה סרי לנקה, השוכן באוקיינוס ההודי, הוא כבר יעד תיירותי מוכר ואהוב על המטיילים מישראל.

על רקע צמיחת התיירות מישראל לסרי לנקה השיק סארט וויג'סינגהא (Sarath Wijesinghe), שגריר סרי לנקה בישראל, את לשכת התיירות ישראל - סרי לנקה, בראשה יעמוד יריב פישר, מנכ"ל חברת flyeast, המתמחה בתיירות למזרח.

הלשכה החדשה תהווה פלטפורמה לקידום קשרי התיירות ישראל - סרי לנקה ותעסוק בקידום היעד ובהגדלת מספר המבקרים בו מישראל. בחודשים הקרובים צפויה פעילות שיווקית רבה לחשיפת יופייה וייחודה של סרי לנקה בפני הישראלים ברשתות החברתיות, באמצעות אתר אינטרנט ייעודי ובאמצעות אירועים שונים.

בטקס הקמת לשכת התיירות אמר השגריר הסרי לנקי כי: "זהו רגע מכונן בהיסטוריה של התיירות בין ישראל וסרי-לנקה. יש אהבה רבה בין העמים ומשום כך הקשר בין המדינות הולך ומתהדק מדי יום ומתבטא בתחומים מגוונים, כמו: מסחר, תעשייה, היי טק, חקלאות, וכעת גם בתיירות. סרי לנקה מפתחת בשנים האחרונות תשתית תיירותית מתקדמת, ובכלל זה מנגישה כבישים ודרכים לטובת התיירים. אני מאמין שמספר המבקרים מישראל בסרי לנקה יצמח משמעותית בשנים הקרובות".

יריב פישר, יו"ר לשכת התיירות החדשה ישראל - סרי לנקה ומנכ"ל פלייאיסט, אמר בטקס ההשקה: "בעשור האחרון ביקרתי פעמים רבות בסרי לנקה וראיתי מקרוב את השינוי שחל במדינה ואת הרצון העז של הממשלה ושל הסקטור הפרטי לדחוף ולקדם את התיירות. כחברה המובילה בארץ לתיירות במזרח, אנו רואים את הגידול במספר המטיילים בסרי לנקה. בשנת 2012 ביקרו בה 7,212 ישראלים, בשנת 2013 - כבר ביקרו בה 8,545 ישראלים. להערכתנו, בשנת 2014 יגיע מספר המטיילים הישראלים בסרי לנקה ל-9,000 ויותר. זו רק ההתחלה. הפוטנציאל גבוה משום ששוק התיירות אוהב לגלות יעדים חדשים ומסעירים. האי סרי לנקה, בו חיים כ-18 מיליון תושבים, נחשב ליעד מושלם למטיילים. יש בו נופים מרהיבים של מטעי תה אינסופיים, שמורות טבע עם מגוון עשיר של צמחים ובעלי חיים נדירים, לצד אתרים היסטוריים וחופים נפלאים ובתוליים, משופעי עצי קוקוס. אני בטוח שבזכות שיתוף פעולה עם השגריר ועם משרד התיירות הסרי-לנקי, נגדיל משמעותית את תנועת המבקרים מישראל".

 

 

 

11/11/2014