23.04.2024
 
מלון רות רימונים צפת: "מלון עם סיפור"

 

 

מאת גיורא נוימן

 

מלון הבוטיק רות רימונים צפת, אחד מארבעת המלונות המובילים כתר של רשת רימונים שבשליטת חברת הכשרת הישוב, עובר בימים אלה מיצוב מחדש בשוק הנופש הישראלי, שבמסגרתו השיק קונספט חדשני של "מלון עם סיפור".  

על פי הקונספט החדש ייחשפו האורחים המגיעים להתארח במלון לחוויית אירוח ייחודית, המשלבת את סיפורו של המלון עם המוניטין של צפת כמרכז המיסטיקה היהודית בימי הביניים.

 

מבט ממלון רות רימונים לעבר הרי צפת  (צילום: עומר נוי)

 

בין השאר הוקם בוסתן תבלינים חדש במטע עצי הזית העתיקים שבשטח המלון, וזאת בהשפעת מקורות עתיקים המספרים על גן תבלינים במקום זה. כן שודרג אולם הסעודות של המלון, אשר נמצא במרכזו של החאן העתיק שסביבו נבנה המלון. חאן זה, אשר שימש לפני למעלה מ-700 שנה את הסוחרים שפקדו את צפת, נחשב  ליפה ביותר בכל ארצות המזרח. בית הדואר העתיק השוכן למרגלות הר מירון עבר אף הוא שדרוג, ומשמש כיום כאחת התחנות במסלול הסיור המיוחד שמציע המלון לאורחיו בסמטאות צפת והסביבה.

בלובי המלון נמצא מרתף יין עתיק בו ניתן להירגע בשעות הערב על כוס יין וליהנות ממוסיקה ואווירה מיוחדת.

"לצד שחזור ההיסטוריה ואווירת העבר, אנו לא שוכחים את צרכי ההווה, אומר ערן קוויאטק, מנכ"ל רשת מלונות רימונים. "באגף המודרני של המלון פועל ספא מפנק עם מגוון חבילות בריאות ורוגע". לדברי ערן קוויאטק, בשדרוגים השונים ובבניית הקונספט החדש הושקעו ה-1.5 מיליון שקלים.

 

 

02/10/2014