19.04.2024
 
אתי לוי ז"ל - דברים לזכרה

 

 

 

מאת יוסי פישר

 

היום הלכה לעולמה אתי לוי.

קשה לי לדבר על אתי בלשון עבר. אתי היתה שם לאורך כל דרכי המקצועית במלונאות. דרכנו נפגשו בעיקר בירידים המקצועיים בחו"ל, אם בברלין או בלונדון ובוועדות מקצועיות בהן היינו חברים ביחד. הכרתי את אתי ז"ל לפחות 25 שנה, אם לא יותר מכך.

אתי היתה אשת שיווק בכירה. מעולה שבמעולות. הבסיס שלה היה השיווק, אם זה היה בעת חברותה רבת השנים בוועדת השיווק של התאחדות המלונות, עובר לתפקידה כמנהלת מלון ולאחר מכן כמנכ"לית רשת מלונות פרימה, אותה הקימה במו-ידיה.

אתי היתה ממוצא פולני, וזו היתה סיבה מספקת עבורנו חבריה למקצוע 'לצחוק' עליה בנקודה זו - כמובן שעד גבול מסוים, אותו ידענו שאסור לנו לחצות!

אתי היתה מנהלת מצוינת, אך בראש ובראשונה אדם טוב - 'מענטש'. מאחורי החזות הקשוחה והבלתי מתפשרת שלה בקטע המקצועי הסתתרה אשה בעלת לב זהב ו'דלת פתוחה' לכל אדם שזקוק לעזרה או עצה טובה. חבר שחיפש עבודה והפניתי אותו לאתי, סיפר לי על הפתיחות שלה והרצון שלה לעזור לו במציאת עבודה מתאימה אצלה ברשת.

אתי הייתה אשת משפחה למופת שדאגה לחזור מכל יריד עם מתנות לבעלה ולבני משפחתה האחרים. אני זוכר את אתי 'סוחבת' אותי כמעט בכוח ביום שבת קר לחנות הכל-בו WERTHEIM בברלין לעזור לה בבחירת חולצה לבעלה.

בפעם האחרונה שהיה לי הכבוד לשבת מול אתי ז"ל בישיבות עבודה היה במהלך שנת 2011, בעת שאתי היתה חברה בוועדה לבחינת דירוג המלונות מטעם התאחדות המלונות. אתי היתה פעילה מאוד בוועדה, שאלה והקשתה בנושאים שונים, עברה על כל 270 הקריטריונים, לא ויתרה על עקרונותיה ודאגה לייצג לא רק את רשת פרימה אשר אותה ניהלה, אלא שימשה גם פה וקול למלונות הבוטיק הקטנים שלא הופיעו בפני הוועדה.

עם לכתה של אתי מעימנו בטרם עת, אנו נפרדים מדמות שהשפיעה והעניקה רבות לענף המלונאות בפרט ולתעשיית התיירות בכלל. לי היא תחסר מאוד.

יהי זכרה ברוך.

 

 

 

 

22/09/2014