19.04.2024
 
משרד התיירות מחדש את פרסום הקמפיינים בחו"ל

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בכנס שמתחיל היום בת"א ויימשך חמישה ימים, יציגו מנהלי לשכות המשרד את פעילותם בקשר לאתגרים בכל מדינה, ישתתפו בסדנאות שיווק בעולם הדיגיטל ובאמצעי המדיה האחרים, יסיירו בפרוייקטים תיירותיים חדשים שמוביל המשרד ברחבי הארץ במטרה לשפר את שיווקם בחו"ל וייפגשו עם בכירים בעולם התיירות הישראלי.

הקמפיינים שעולים לאוויר בימים אלה באירופה ובהמשך גם בארצות הברית, מאופיינים בשיווק ממוקד לפי ערים ואתרי תיירות (ירושלים, ת"א, טבריה, אילת, ים המלח) ולפי קהלי יעד (זרמים בנצרות, תיירות נישות, עצמאית וכו'). 

משרד התיירות מפעיל  19 לשכות ברחבי העולם, בערים: אמסטרדם, ברלין, לונדון, מילאנו, מדריד, פריז, שטוקהולם, מוסקבה, קייב, ורשה, ניו יורק, לוס אנג'לס, אטלנטה, שיקגו, טורונטו, סיאול, סאו פאולו, מומבאי ובייג'ין. הלשכות מהוות זרוע ביצועית למשרד התיירות במדינות השונות, ופועלות לשיווק התיירות לישראל, וזאת על ידי יצירת קשרים עם חברות תעופה מקומיות, עם סוכנויות נסיעות, עם כתבי תיירות ועוד, וכן על ידי פעילות במסגרות בינלאומיות שונות כגון סמינרים מקצועיים וירידי תיירות בינלאומיים. מרבית מנהלי לשכות משרד התיירות בעולם הינם בוגרי קורס צוערים של משרד התיירות.

 

 

07/09/2014