28.03.2024
 
"לא מצליח להבין את העניין הזה"

 

 

מאת חגי רוזן

 

כבר הזכרנו כאן את "קמפיין אזהרת המסע" המפוקפק והמטעה של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות, שהוסר מהרשת בחופזה.

והנה הבוקר, ההתאחדות שולחת לחבריה הודעה כי מדובר, הפלא ופלא, לא בכישלון מהדהד אלא דווקא בהצלחה גדולה ("ההצלחה של הקמפיין הדהימה אפילו אותנו"):

 

 

וממש באותה הודעה מפנה ההתאחדות בקישור לכתבה באתר וואלה!, כדי להמחיש את "תשובת-הלב התקשורתית" להצלחת הקמפיין:

 

 

(http://b.walla.co.il/?w=%2F3051%2F2774568%E2%80%8F)

 

צריך לשפשף את העיניים כדי להאמין: ההתאחדות הנ"ל מתגאה בקמפיין שלא עמד אפילו בסטנדרטים האתיים הנמוכים למדי של וואינט, ונפסל מטעמים של הטעיית הציבור, כולל תגובתו של יוסי פתאל, מנכ"לה, על פניית וואינט לפסילת הקמפיין, באלו המילים: "מניפולציות תמיד נעשות בבאנרים בשביל למשוך תשומת-לב, כולל ובמיוחד באתר וואינט. בפנייה הזו שלהם יש משום התחסדות או אינטרס כלכלי כלשהו שמעורב פה שאני לא יודע מה הוא כי אני לא מצליח להבין את העניין הזה".

כן, נכון. הוא בהחלט לא מצליח להבין את העניין הזה.

 

 

 

21/08/2014