29.03.2024
 
גרמניה: פתאל תשכור ותנהל את מלון ′שטייגנברגר′ במאנהיים, השייך לחברת ש.י.ר שלמה נדל"ן

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

ש.י.ר שלמה נדל"ן, מקבוצת שלמה, הודיעה הבוקר כי חתמה על הסכם ארוך טווח להשכרת מלון Steigenberger הנמצא במאנהיים שבגרמניה לחברת מלונות פתאל. מדובר בהסכם שכירות לתקופה של 25 שנה החל מחודש ספטמבר 2014. המלון, שנמצא בבעלות מלאה של ש.י.ר שלמה נדל"ן, יושכר בתמורה לדמי שכירות קבועים של כ-2.4 מיליון אירו בשנה. בנוסף, ש.י.ר שלמה נדל"ן תהיה זכאית לדמי שכירות משתנים בגובה 20% מהסכום שמעל למחזור שנתי של 8.75 מיליון יורו.

מלון "שטיינברגר" הוא מלון עסקים ברמת חמישה כוכבים הממוקם, כאמור, במרכז העיר מאנהיים. למלון 192 חדרים מתוכם כ-70 ברמת דה-לוקס ותשע סוויטות. למלון מתחם כנסים ואירועים המיועד לכ-500 משתתפים וטרקלין עסקים. במסגרת הסכם השכירות, מתכוונת חברת מלונות פתאל להפעיל את המלון ברמה גבוהה, תחת המותג היוקרתי של הרשת - Leonardo Royal.

לדברי ישראל רייף, יו"ר ומנכ"ל ש.י.ר שלמה נדל"ן, "ש.י.ר שלמה נדל"ן ממשיכה במגמת ההתרחבות שלה בתחום המלונאות. עסקה זו עם חברת מלונות פתאל, שהינו גורם מוביל בתחום הפעלת בתי מלון בארץ ובעולם, מהווה עבורנו הזדמנות עסקית מצוינת להשבחת הנכס כנדל"ן מניב ולהקטנת הסיכונים בפעילות המלונאות של החברה. אנו ממשיכים לחפש אחר הזדמנויות עסקיות בארץ ובעולם, הן בתחום המלונאות והן ביזמות בתחום הנדל"ן".

לדברי דוד פתאל, מייסד רשת מלונות פתאל, "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת שלמה, שהיא אחת מהקבוצות החזקות בישראל וגם היא פעילה בגרמניה. מלון שטיינגרברגר הוא אחד ממלונות היוקרה המוכרים והיפים בגרמניה ואנחנו שמחים על ההזדמנות לשכור את המלון ולצרפו ל-45 מלונות לאונרדו של הרשת בגרמניה".

במהלך מאי 2014, פתחה ש.י.ר שלמה נדל"ן את מלון הדגל של קבוצת שלמה, Wyndham Grand Frankfurt בהשקעה של כ-300 מיליון ש'. המלון שוכן במיקום מרכזי בסמוך לגדת נהר המיין בפרנקפורט, משקיף על מרכז העיר וכולל כ-300 חדרים, ביניהם 104 חדרים ברמת דה-לוקס בקומות העליונות ושבע סוויטות. בימים אלה פועלת החברה להגדלת זכויות הבניה במלון לצורך הרחבת השטחים הציבוריים אשר יכללו, בין היתר, מתחם כנסים, מסעדה וספא וכן תוספת חדרים. בנוסף, פועלת החברה לשינוי ייעוד והגדלת זכויות הבניה בבניין משרדים בבעלותה הנמצא בסמוך למלון לצורך הסבת השטח למגורים ולמסחר.

החל משנת 2011 הרחיבה קבוצת שלמה את פעילותה בתחום המלונאות במערב אירופה וכיום היא מחזיקה בעשרה בתי מלון תחת הרשתות הבינלאומיות Steigenberger, Wyndham, Holiday inn, המציעים כ-2,000 חדרים בערים מרכזיות דוגמת ברלין, שטוטגרט ומנהיים.

 

 

 

12/08/2014