20.04.2024
 
סלבריטי קרוזס: הפלגות נושא ברחבי העולם

 

 

שירות חדשות תיירות

 

סלבריטי קרוזס (Celebrity Cruises) המיוצגת בישראל ע"י חברת סנורמה, מרחיבה את היצע חופשות של החברה לשנת 2015-2016 עם מערך חדש ובלעדי של הפלגות נושא. הלקוחות יוכלו לקחת חלק באירועים בינלאומיים, כחלק מחופשות השיט ליעדים הפופולריים באירופה, במזרח הרחוק ובדרום אמריקה.

במסגרת הפלגות הנושא החדשות לקוחות סלבריטי קרוזס יוכלו לחוות מגוון רחב של אירועי תרבות - פסטיבל קאן, פסטיבל הרדנטורה ההיסטורי בוונציה, חגיגות השנה הסינית החדשה בהונג קונג, הקרנבל בריו דה ז'ניירו, ועוד. בנוסף, במהלך השיט יוכלו הנופשים ליהנות ממופעים ייחודיים, מרצים ופעילויות בהשראת האירועים הבינלאומיים השונים.

הפלגות הנושא לשנת 2015-2016:

פסטיבל קאן: שיט של 10 לילות בים התיכון על סיפונה של Celebrity Equinox ייצא מברצלונה ב-11 במאי 2015, ויגיע לאירוע החם של הקיץ - פסטיבל הסרטים הבינלאומי בקאן. הנופשים יוכלו ליהנות מאבק כוכבים הוליוודי מהשורה הראשונה, ולקחת חלק באירוע VIP בלעדי. במהלך השיט, יוקרנו לנופשים סרטים שזכו בפסטיבל במהלך השנים, כמו כן יתקיימו הרצאות ומצגות נושא שיועברו ע"י מומחים בתחום הקולנוע.

פסטיבל רדנטורה,וונציה: שיט של 14 לילות על סיפונה של Celebrity Constellation שייצא ב-5 ביולי 2015 מאיסטנבול, יגיע לוונציה לרגל פסטיבל הרדנטורה (Redentore), חגיגה היסטורית שהחלה כבר ב-1577. על הסיפון האורחים יוכלו לחזות במופע זיקוקים מהמרשימים בעולם על רקע כנסיית סן מרקו המפורסמת, וליהנות מקרנבל בהשראתו של נשף המסכות המסורתי של ונציה.

קרנבל בריו דה ז'ניירו: שיט של 14 לילות על סיפונה של Celebrity Infinity ייצא מבואנוס איירס ב-31 בינואר 2016, וייקח את אורחיו היישר לחגיגת הקרנבל בריו. במהלך האירוע הססגוני יוכלו הנופשים לקחת חלק בחגיגות הצבעוניות וליהנות ממצעד הסמבה המסורתי ממיקום VIP.

השנה הסינית החדשה, הונג קונג: שיט של 14 לילות על סיפונה של Celebrity Millennium שייצא ב31 בינואר 2016 ויגיע להונג קונג. במהלך חגיגית השנה הסינית החדשה, הנופשים יוכלו לסייר במוקדים היסטוריים רבים ולהשתתף באירועים מסורתיים. במהלך השיט, הנופשים ייהנו מהופעות חיות, שיעורי טאי-צ'י וחגיגות "שנת הקוף" השונות.

הבריטיש אופן, אדינבורו: שיט של 12 לילות על סיפונה של Celebrity Silhouette שייצא ב-15 ביולי 2015 מאמסטרדם יגיע לאחד מהאירועים היוקרתיים והנחשבים ביותר בעולם הגולף - טורניר הבריטיש אופן. הנופשים יוכלו ליהנות מחוויית VIP שתכלול אירועים ייחודיים בהשתתפות מומחים מעולם הגולף, כרטיסי כניסה לאירועי בריטיש אופן ה-144, קורסי גולף מקצועיים ועוד.

מידע נוסף ניתן למצוא באתר של סלבריטי קרוזס בכתובת celebritycruises.com

 

 

 

 

 

06/08/2014